Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ

Αν τα σπίτια ήταν λίγο πιο μακριά
το ένα από το άλλο
θα χαιρόμουν πιο πολύ τη μοναξιά μου
κι αν το πρώτο πλοίο που με πήρε
είχε πέτρινο φουγάρο
θα χα κάτι για να πω στο γείτονά μου

Πέταξα την άγκυρα που μού φτιαξε ο χρόνος
στα πόδια του γραφείου
κι ένιωσα αλμύρα να μου καίει τα δάχτυλά μου
άνοιξαν οι πόροι του νεκρού μυαλού μου σαν μαντείο
και καπνούς απάλλαξε
με υγρά η διάνοιά μου

Λύτρωσα απ το βάρος του ονείρου
της καρδιάς το μαύρο περιστέρι
μα απ την αλαφράδα πια, δεν πέταξε ξανά του
ταχυδρόμος έμαθε, του απείρου
μιας φατριάς, φραγμούς να μεταφέρει,
και να τρώει, η λέρα, με τσιμπιές, τα σωθικά του

Ξηγημένος ναύτης που σωσίβια τρυπά
του ανθρώπου η ευτυχία
πρώτη πήδηξε στη βάρκα να γλιτώσει
το καράβι έμπαζε από παντού νερά
το μίσος κι η βλακεία
μια σχεδία μοιράστηκαν, "ισχύς εν τη ενώσει"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου