Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Η ΑΙΡΕΣΗ

Μου λες πως είσαι μέλος σε μιαν αίρεση
που δεν σου επιτρέπει να ερωτεύεσαι
μαζί μου όμως θα κάνεις μιαν εξαίρεση
να μάθεις τη ζωή σου να τη χαίρεσαι

Μου λες πως είσαι μέλος σε μιαν αίρεση
και την Καινή Διαθήκη που "βλεφάρισα"
μου κάνεις δώρο με μιαν αφιέρωση:
"να σβήσω κάθε πάθος" και "σαλτάρισα"

Πες μου τι πιστεύεις, να το ασπαστώ
πες μου ποια θρησκεία να απαρνηθώ
σε ποιαν αυθεντία να υποχρεωθώ
δως μου μια ευκαιρία να σε ξαναδώ…

Εγώ σε βλέπω ερωτικά κι εσύ προσηλυτιστικά
εγώ σε βλέπω αμαρτωλά κι εσύ με μάτια παιδικά……


Μου λες πως είσαι μέλος σε μιαν αίρεση
που κάθε Κυριακή εξαϋλώνεται
μωρό μου, αν έχω κάνει, μια υπεξαίρεση
γνωρίζεις, αν αυτό, κάπως μπαλώνεται;

Μου λες πως είσαι μέλος σε μια αίρεση
που λέει ότι: ο θεός βαρέθηκε
και η ξεκούραση από εξαίρεση
θα γίνει ο κανόνας, προφητεύθηκε

Πες μου τι πιστεύεις, να το ασπαστώ
πες μου ποια θρησκεία να απαρνηθώ
σε ποιαν αυθεντία να υποχρεωθώ
δως μου μια ευκαιρία να σε ξαναδώ…

Εγώ σε βλέπω ερωτικά κι εσύ προσηλυτιστικά
εγώ σε βλέπω αμαρτωλά κι εσύ με μάτια παιδικά…….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου