Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Ο ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΣ

Στο απόγειο της δόξας του να μη σε ξέρουν
κρύβεται ο θεός της λόξας κι όσοι τον λατρεύουν
με διατρέχει όταν γράφω ένα υπόγειο τέρας
με ψευδώνυμα υπογράφω σαν θετός πατέρας

Τα τραγούδια μου ολογράφως κατοχυρωμένα
μα ο συμβολαιογράφος μου χει κλέψει ένα
συμβολαιογράφε πρίζα είσαι χαλασμένη
κι άμα κλέψεις την κορνίζα το πτυχίο μένει

Μού χεις κλέψει ένα τραγούδι, σού χω κλέψει την σφραγίδα
δως μου πίσω το αγγελούδι να σου δώσω την ελπίδα
Δεν γεννά προκοπή η πνευματική κλοπή

Εγώ απ τον Φοίβο έτρεμα κι από τον Καρβέλα ο βλάχος
μα τελικά με έκλεψε ο συμβολαιογράφος
δε ξέρω ποιον να εμπιστευτώ πια και ποιον να πλησιάσω
στην Αφρική πειρατικό κριθάρι θα μοιράσω

Τα τραγούδια μου ολογράφως κατοχυρωμένα
μα ο συμβολαιογράφος μου χει κλέψει ένα
συμβολαιογράφε πρίζα είσαι χαλασμένη
κι άμα κλέψεις την κορνίζα το πτυχίο μένει

Μού χεις κλέψει ένα τραγούδι, σού χω κλέψει την σφραγίδα
Δώσ μου πίσω το αγγελούδι να σου δώσω την ελπίδα
Δεν γεννά προκοπή η πνευματική κλοπή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου