Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

ΘΑ ΡΙΞΩ ΦΟΛΑ ΣΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΤΩΝ WINDOWS

Μωρό μου έξυπνο οι αλήτες σε παιδεύουνε
θέλουν να πάρουν τα λεφτά σου και σε κλέβουνε
επτά φορές μου λες σε κόψαν στην οδήγηση
δεν έχουν τσίπα χαρακτήρα και συνείδηση

Την πρώτη σού παν ότι άγγιξες το κράσπεδο
την άλλη έπεσες επάνω σ έναν άστεγο
την τρίτη έπεσες σε μία τζαμαρία
γιατί χαιρέταγες τη φίλη σου τη Ρία

Στο υπουργείο είχε φίλο ο πατέρας σου
και σου το έφερε το δίπλωμα στα χέρια σου
μα εσύ αισθάνθηκες παράξενα κι αλλόκοτα
σαν μια ανάθεση σκληρής δουλειάς στην Μπόκοτα

Απολογείσαι και μου λες «δεν τα κατάφερες
με την αξία σου» ντροπή σου που τ ανάφερες
και βρίσκεις για τον εαυτό σου τιμωρία
μια νέα πιο «πραγματική» δοκιμασία

Μου λες “θα πάρω ECDL” κι εγώ αγριεύομαι
μα θα το λέω στην παρέα να παινεύομαι
περνάς αέρας απ τις έξι τις ενότητες
μα στα Windows σε πιάσανε σεμνότητες

Τέσσερα χρόνια σε παιδεύουν τα «παράθυρα»
τον Μπίλι Γκέιτς βλέπεις σ όνειρα παράφορα
μου λες πως «είναι ο καπετάνιος στην υφήλιο»
αυτή η σύγκριση κατάντησε μαρτύριο

Θα ρίξω φόλα στο σκυλάκι των Windows
για να μπορέσεις το πτυχίο σου να πάρεις
Θα ρίξω φόλα στο σκυλάκι των Windows
να γίνει πάλι ο καπετάνιος σου βαρκάρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου