Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Στα υπόψιν του Κεϊρόζ ο Βιεϊρίνια


Με αφορμή δημοσίευμα της Πορτογαλικής εφημερίδας «O Jogo», που θέλει τον Κάρλος Κεϊρόζ να έχει τον έχει στα υπόψιν του για το Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής, ο Αντελίνο Βιεϊρίνια προχώρησε στις παρακάτω δηλώσεις στο Αθλητικό Μετρόπολις.

Φυσικά και είναι μία πολύ ευχάριστη είδηση. Κάνω τη δουλειά μου πολύ καλά και αυτό αναγνωρίζεται», τόνισε αρχικά ο Πορτογάλος άσος.

Και συνέχισε: «Οι άνθρωποι της Πορτογαλίας παρακολουθούν στενά τους παίκτες που παίζουν στο εξωτερικό. Έχω παίξει σε όλες τις Εθνικές της Πορτογαλίας, πλην των Ανδρών. Αν γίνει, θα είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα και αν συνδυαστεί και με το Μουντιάλ, ακόμα καλύτερα. Στο μυαλό μου έχω μόνο τη διάκριση με τον ΠΑΟΚ, όχι την Εθνική.

Με τον ΠΑΟΚ έχω συμβόλαιο, κάνω κάθε μέρα προπονήσεις, παίζω τα παιχνίδια, δίνω τον καλύτερό μου εαυτό. Όταν παίζω με τη φανέλα του Δικεφάλου, έχω μόνο στο μυαλό μου τη νίκη για την ομάδα μου. Αν το είχα στην Εθνική, θα ήμουν κακός ποδοσφαιριστής. Την Εθνική την σκεφτόμαστε, όταν έρχεται η ώρα για τις κλήσεις και μόνο τότε».

Ερωτηθείς για την αίσθηση που του άφησε το φετινό πρωτάθλημα, ο 24χρονος μεσοεπιθετικός υπογράμμισε: «Το αίσθημα που μου άφησε το πρωτάθλημα είναι πικρία. Μέχρι πέντε παιχνίδια πριν το τέλος, κυνηγούσαμε το πρωτάθλημα και το χάσαμε. Ο τίτλος χάθηκε στις δύο ήττες με Άρη και ΑΕΚ, δύο ματς που έπρεπε οπωσδήποτε να κερδίσουμε. Πιστεύω ότι μας βγήκε νευρικότητα σε εκείνα τα παιχνίδια.

Πολλοί μίλησαν για τους διαιτητές. Είναι αλήθεια ότι δεν μας βοήθησαν, αλλά δεν θα σταθώ σε αυτό. Το αφήνουμε πίσω και συγκεντρωνόμαστε αποκλειστικά στα πλέι οφ. Τα αντιμετωπίζουμε σαν ένα δεύτερο πρωτάθλημα που συμμετέχουν τέσσερις ομάδες. Το μόνο κακό είναι ότι υπάρχει μικρή χρονική διαφορά ανάμεσα στα παιχνίδια. Στο μυαλό μας είναι το ποια τακτική θα ακολουθήσουμε ξεχωριστά για τον κάθε αντίπαλο.

Πέρσι, κάναμε μία πολύ κουραστική σεζόν και δεν διαχειριστήκαμε καλά αυτήν την κούραση. Τώρα ξέρουμε τι αντιμετωπίζουμε και είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι». Ενώ πέρσι ο Βιεϊρίνια είχε χάσει σχεδόν όλη τη σεζόν λόγω τραυματισμού, φέτος έπαιξε σε 26 παιχνίδια και πέτυχε επτά γκολ.

Ερωτηθείς για το αν είναι ευχαριστημένος με την απόδοσή του τόνισε: «Πάντα προσπαθώ για το καλύτερο. Κάθε μέρα, σε κάθε προπόνηση, σε κάθε αγώνα. Φέτος με βοήθησαν πάρα πολύ σε αυτό που έγινα το προπονητικό τιμ και οι συμπαίκτες μου. Ειδικά ο προπονητής με άλλαξε σαν παίκτη. Μου είπε κάποια πράγματα, έπρεπε να τον ακούσω και το έκανα. Όταν ο προπονητής σου λέει κάτι, δεν το κάνει για τον ίδιο, αλλά για σένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου