Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Γουέμπερ: "Είμαι χαρούμενος στην Red Bull"


Μιλώντας για τις φήμες που τον θέλουν να αφήνει το προσεχές καλοκαίρι τη Red Bull για την Ferrari o Αυστραλός οδηγός Μαρκ Γουέμπερ τόνισε ότι το μέλλον του θα ξεκαθαρίσει πιθανότατα τον Ιούλιο, προσθέτοντας ότι είναι χαρούμενος στη Red Bull.
«Απλά κέρδισα δύο συνεχόμενους αγώνες και όλοι με ρωτούν που θα είμαι την επόμενη σαιζόν. Είμαι πολύ κοντά με τα παιδιά στη Red Bull, περάσαμε πολλά και έχω σπουδαία σχέση μαζί τους. Αλλά πράγματα συμβαίνουν και αλλάζουν πολύ γρήγορα στη δουλειά και ποτέ δεν ξέρεις τι σε περιμένει στη γωνία», σχολίασε χαρακτηριστικά ο Αυστραλός σε συνέντευξή του στη Sunday Mail.

Και πρόσθεσε: «Προς το παρόν σκέφτομαι μόνο τον επόμενο αγώνα στην Τουρκία. Τα υπόλοιπα θα τακτοποιηθούν μόνα τους. Υπάρχουν εκατοντάδες πόντοι διαθέσιμοι και συγκεντρώνομαι στη δουλειά μου. Φαντάζομαι ότι το τοπίο θα ξεκαθαρίσει στις επόμενες έξι εβδομάδες. Αλλά αυτό που μετράει περισσότερο είναι ότι έχω ακόμη μεγάλη επιθυμία να με οδηγεί».

Ο Γουέμπερ με την πρόσφατη νίκη του στο Μονακό βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης μαζί με τον team mate του Σεμπάστιαν Φέτελ και σκεπτόμενος τον αγώνα στο Πριγκηπάτο, αναφέρει: «Φαίνεται ότι πολύς κόσμος βλέπει το Grand Prix του Μονακό! Υποθέτω ότι είναι εκπληκτικό γιατί τρεις, ή τέσσερις εβδομάδες πριν, όλοι μίλαγαν για την ομάδα όνειρο στη McLaren, ή τον Μίκαελ Σουμάχερ που έκανε αυτό, ή εκείνο. Αλλά δεν παρασύρομαι, το άθλημά μας αλλάζει στο λεπτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου