Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ-ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ (PART 2)

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Καλά ρε συ, πάλι για σπουδές ετοιμάζεσαι;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Γιατί, λογαριασμό θα σου δώσω; Και συ, για να χουμε καλό ερώτημα, που τό μαθες. Κρυφακούς;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Καλά ρε δεν ντρέπεσαι που σε περνούν όλοι οι συμφοιτητές σου για καθηγητή;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Όχι δεν ντρέπομαι καθόλου, γιατί να ντραπώ δηλαδή; Άλλωστε οι καθηγητές έχουν μεγάλη πέραση στις μαθήτριες.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ο τελευταίος καθηγητής που ξέρω ότι έριξε μαθήτρια ήταν ο κ. Φλωράς, βεβαίως βεβαίως.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Αν έβλεπες τι επιτυχία έχω εγώ δε θα μιλούσες έτσι

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ναι έχω παρατηρήσει ότι κάθε φορά που σε βλέπουν οι συμφοιτήτριές σου ερεθίζονται οι ρώγες τους.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ναι κορόιδευε εσύ. Μιλάς έτσι επειδή δεν έχεις ακούσει τίποτα για δια βίου εκπαίδευση.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Έχω ακούσει ότι θα γίνει ένας νόμος όπου θα μπορείς να βγαίνεις στη σύνταξη στα 30 χρόνια σπουδών. Για το ίδιο πράγμα μιλάμε; Εσύ φέτος συμπληρώνεις 15. Άρα έχουμε πολύ ψωμί ακόμα

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Εντάξει καταλαβαίνω ότι το παράκανα λιγάκι αλλά σου το υπόσχομαι. Άλλο ένα αντικείμενο και τελειώνω...

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ρε συ εμένα δε με σκέφτεσαι καθόλου που με κουβαλάς σ όλα αυτά τα άχρηστα μαθήματα;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Αν δεν σου αρέσει να μένεις σπίτι.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ρε συ δε με λυπάσαι καθόλου; Εγώ θέλω να παντρευτώ ρε, να κάνω οικογένεια παιδιά, καριέρα, να αγοράσω αυτοκίνητο. Γιατί με τρέχεις από εδώ και από εκεί σε σπουδές, σχολές και γνωστικά αντικείμενα ; Σε προειδοποιώ πάντως αν τραγούδησεις ξανά κινέζικο τραγούδι και με ξυπνήσεις τη νύχτα θα σε πνίξω, στον ύπνο μας.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Για να ανοίξει λιγάκι το μάτι σου, να ξεστραβωθείς, να δεις τι γίνεται στον κόσμο το κάνω

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Δε σε αντέχω άλλο ρε με έπρηξες με όλες αυτές τις γνώσεις που σε γεμίζουν με άχρηστες ενοχές.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Κάποιος πρέπει να φροντίζει για το μέλλον μας. Να έχουν τα παιδιά μας μια καλύτερη ζωή.


ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ποια παιδιά μας ρε μαλάκα. Σιγά μην παντρευτώ την ίδια γυναίκα μαζί σου. Εγώ να το ξέρεις αν παντρευτείς με καμιά που δεν εγκρίνω θα πάω με την πρώτη τυχούσα. Κι αν συνεχίσεις αυτές τις γαμημένες σπουδές, θα κατεβώ ρε σε λευκή απεργία και δεν θα ξαναπηδήξεις ποτέ στη ζωή σου. Σου το υπογράφω αυτό...

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Γιατί ρε, χάρη σε σένα πηδάω;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Γιατί νομίζει ότι οι γκόμενες πέφτουν για τις γνώσεις σου ή για τα μούτρα σου;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Τα μούτρα μας θέλεις να πεις

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Πια μούτρα μας ρε καραγκιόζη. Με ρώτησες εμένα αν θέλω να μακρύνεις τα μαλλιά μας;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ξέρεις ότι μισώ τη γραφειοκρατία..

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Λοιπόν σε προειδοποιώ. Αν γραφτείς από τον Σεπτέμβριο σε καμιά σχολή και δεν ξεκινήσεις πάλι να σχεδιάζεις το κόμιξ θα κρατήσω την αναπνοή μου μέχρι να πέσεις σε βαθιά κατάθλιψη. Ρε συ είναι αμαρτία από το θεό. Έχεις σενάριο, έχεις σκίτσο, τι περιμένεις για να ξεκινήσεις; Να σε παρακαλέσει ο Αρκάς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου