Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΩΜΑ -PART 6 (ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ)


ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Γιατί πιάνεις το κεφάλι σου έτσι, σαν τον πάπα Ιωάννη Παύλο τον δεύτερο;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ποιος είναι πάλι αυτός; Δεν τον γνωρίζω.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Αυτός ήταν ο πρώην Πάπας που όταν ήθελε να κοιμηθεί σε δημόσια συγκέντρωση έκλεινε τα μάτια και έπιανε το κεφάλι του και όλοι τον άφηναν στην ησυχία του, επειδή νόμιζαν ότι του μιλάει ο θεός

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Α, δεν τους ξέρω εγώ αυτούς τους παλιούς.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Πως δεν τους ξέρεις; Αφού είμαστε συνομήλικοι

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Τι είμαστε; Συνομήλικοι; Χα χα χα. Με έκανες να γελάσω πρωϊνιάτικα. Εγώ ακόμα ούτε στρατό δεν πήγα.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Δεν πήγες στρατό; Για θυμήσου λιγάκι καλύτερα. Σέρρες. 10Η ΕΜΑ. Άρματα.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Είδες; Καλά λέω εγώ ότι με περνάς για άλλο. Σου μοιάζω εγώ για τύπος που θα φυλούσε γερμανικό νούμερο και θα καθάριζε τουαλέτες;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Τι να πω. Μπορεί να κάνω λάθος. Να σε μπερδεύω με κανέναν άλλο.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Εγώ είμαι της γενιάς του 2000. Να ρώτα με ποιος είναι ο Κολοκοτρώνης, ο Καραϊσκάκης, ο Ανδρούτσος. Δεν ξέρω τίποτα να σου πω. Το 1821 δεν είπαμε το ΟΧΙ στους Ισπανούς; Η Μαντώ Μαυρογένους δεν πήγε στην Γιουροβίζιον;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Έχεις δίκιο. Τελικά σε μπέρδεψα με άλλον. Συγνώμη. Αλλά τέτοια ομοιότητα!
ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Αν επιμένεις ακόμα ότι μπορεί να είμαστε συνομήλικοι ρώτα με ποιος είναι ο Μάνος Χατζιδάκης, που βρίσκεται η Εύβοια, ποια είναι η πρωτεύουσα της Αγγλίας και θα πειστείς ότι με περνάς για άλλον.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Έχεις δίκιο έκανα λάθος. Εσύ σφύζεις από νιάτα. Δεν πρέπει να είσαι παραπάνω από 20-21. Και σίγουρα δεν μπορεί να είσαι εσύ αυτός που συζητούσαμε ατελείωτες ώρες στη σκοπιά. Εκείνος τα ήξερε όλα αυτά.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Δεν πειράζει, συμβαίνουν αυτά. Κι ένας άλλος νόμιζε κάποτε ότι με είδε σε μια συναυλία του Θεοδωράκη κατά των ιδιωτικών πανεπιστημίων. Εγώ δεν ήξερα καν ότι εκτός από τους “Πρωταγωνιστές” ο Θεοδωράκης κάνει και συναυλίες. Και ξέρεις και κάτι άλλο;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Τι είναι πες μου.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Θα σου δώσω μια συμβουλή ώστε να μοιάζεις και συ πιο μικρός απ ότι είσαι για να μπορείς να κάνεις παρέα με άτομα της ηλικίας μου.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Θα την ακούσω με μεγάλο ενδιαφέρον.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Δεν χρειάζεται ούτε να ντύνεσαι μοντέρνα, ούτε να αφήνεις μακριά μαλλιά, ούτε να υποκρίνεσαι. Αυτό που χρειάζεται να κάνεις για να σε περνούν για μικρότερο είναι να μην ξέρεις τίποτα.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Να μη ξέρω τίποτα;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ναι, να μην ξέρεις τίποτα! Για να καταλάβεις , στη σχολή μας, οι πιο δημοφιλείς καθηγητές είναι οι ανίδεοι, οι οποίοι θεωρούνται πολύ cool άτομα και όλοι μας αναρωτιόμαστε πως έγιναν καθηγητές τόσο νέοι και πως είναι δυνατόν να έχουν ασπρίσει τα μαλλιά τους από τέτοια ηλικία.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Σώπα ρε φίλε. Και γω δηλαδή τσάμπα μακραίνω τα μαλλιά μου και σκορπάω τόσα λεφτά σε ρούχα;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ε τι σου λέω τόση ώρα;. Τι μακριά μαλλιά και μπούρδες. Σήμερα η άγνοια είναι συνώνυμη με την νεότητα. Ποιος τραγουδιστής το είπε: «Ένα μόνο ξέρω, ότι .....».

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: ".......δεν ξέρω τίποτα"

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Αα γεια σου. Είδες; κι αυτό μισό το ξέρω.


ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Κοίτα ρε πως άλλαξε ο καιρός και γω τρέχω ακόμα σε σχολές και μαθήματα.
ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Τις προάλλες δεν με πέταξε έξω καθηγητής επειδή του έγραψα 20; Την άλλη δε μου ζήτησε να έρθω με τον κηδεμόνα μου επειδή απάντησα σωστά σε μια ερώτηση;
ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Πω πω πω!

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Να φανταστείς, όταν ένας καθηγητής μου στα οικονομικά γούσταρε μια συμφοιτήτριά μου κι εκείνη τον ρώτησε στο τέταρτο έτος ποιος είναι ο νόμος της “αγοράς και της ζήτησης” εκείνος της απάντησε πως δεν το γνωρίζει το θέμα επειδή δεν είναι παντογνώστης, αλλά πως θα ψάξει λίγο στο ίντερνετ και θα της απαντήσει. Αποτέλεσμα; Δεν τον ερωτεύθηκε μόνο η συμφοιτήτριά μου αλλά και όλες οι φίλες της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου