Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΩΜΑ (PART 7-ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ)


ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Πω πω! γούσταρες τρελά με την κοπέλα που μόλις πέρασε, εε;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Εεε; Πως σου πέρασε πάλι αυτό από το μυαλό;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Μου το είπε ένα πουλάκι.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ποιο πουλάκι;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Το πουλάκι μας

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Είναι η αδελφή ενός συναδέλφου μου

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Και τι σημαίνει αυτό;. Ότι δεν μπορείς να κάνεις κάτι μαζί της; Πάντως, αν εγώ είχα μια αδελφή, ευχαρίστως θα σου την έδινα. Παρά τις διαφωνίες μας σε θεωρώ πολύ αξιόπιστο άντρα.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Μη λες τέτοια ανώμαλα πράγματα

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Κοίτα φίλε, εγώ δεν αντέχω άλλο έτσι ανύμφευτος. Η κοινωνική πίεση έχει αρχίσει ήδη να γίνεται αφόρητη. Πρέπει να πάρεις κάποια πρωτοβουλία.
Δεν είναι δυνατόν να λες σ όλο τον κόσμο ότι η αγαπημένη σου ήταν νοσοκόμα και πέθανε στον πόλεμο του Ιράκ.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Γιατί, ψέματα λέω;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Είδες; Πάλι κάνεις το ίδιο λάθος. Προσπαθείς να ξεγελάσεις ακόμα και τον ίδιο σου τον εαυτό

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Κοίταξε, εγώ σου το ξεκαθάρισα από την αρχή. Δεν παντρεύομαι αν δεν παντρέψω πρώτα εσένα.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ρε φίλε μην μιλάς έτσι. Κάνε εσύ την αρχή και ακολουθώ κι εγώ μετά. Οι γυναίκες κάνουν σαν τρελές για παντρεμένους. Παντρέψου εσύ μια φορά και μη νοιάζεσαι μετά για τίποτα. Αναλαμβάνω εγώ.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Πάλι πας να με τουμπάρεις.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Δε λυπάσαι ρε τον πατέρα σου, που έχει πέντε παιδιά και πάντρεψε μόλις τα τρία;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Τέσσερα παιδιά έχει.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Γιατί; πόσα αδέλφια έχεις; Τρία... και δύο εμείς πέντε

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Αφού βλέπεις ρε ότι τα πράγματα είναι δύσκολα. Όταν η γυναίκα βλέπει ότι είμαστε δύο αρχίζει να τσινάει.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Θα της λες, δύο άντρες, δύο μεροκάματα και θα πείθεται. Έτσι κάνουν οι ξύπνιοι. Αλλά και έτσι να είναι μη στεναχωριέσαι γι αυτό. Θα παραμερίσω εγώ για λίγο καιρό μέχρι με το καλό να γίνει ο γάμος, και μετά τσουπ θα εμφανιστώ μια μέρα. Που ξέρεις; μπορεί η λεγάμενη να χει κι αυτή άλλο εαυτό και να μη χρειαστεί να κουράζομαι για να ψάχνω.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ωραία τα κανόνισες. Πω πω τετραπέρατος είσαι.
Και δε μου λες; Το σεξουαλικό πως θα το λύσουμε που έχουμε εντελώς διαφορετικά γούστα στο κρεβάτι;


ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Αυτό μη σε απασχολεί καθόλου. Κοίταξε τι θα κάνουμε. Τις καθημερινές που εσύ εργάζεσαι θα πηγαίνω εγώ μαζί της και τα Σαββατοκύριακα θα πηγαίνεις εσύ. Πως σου φαίνεται;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Αυτό να το ξεχάσεις. Με τη γυναίκα μου δεν πηγαίνει κανένας άλλος.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Αν δε μου χεις εμπιστοσύνη μπορούμε να το κάνουμε κι αλλιώς. Θα ξεκινάς εσύ με τα προκαταρκτικά που είσαι μανούλα σ αυτά και μετά θα αναλαμβάνω εγώ, που έχω κι ένα άλφα ταλέντο στο κυρίως θέμα.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Αυτό ούτε να το συζητάς. Εγώ σε παρτούζα δε συμμετέχω. Τελεία και παύλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου