Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΔΡΕΣ;


Εξασφάλισε όσα δανεικά χρειαζόταν για να ανοίξει την δική του επιχείρηση. Δεν ήθελε, όμως, να αφήσει τίποτα στην τύχη, γι αυτό αποφάσισε να επισκεφθεί και ένα μέντιουμ, για το οποίο έμαθε πως είχε βοηθήσει πολλούς ανθρώπους της αγοράς με τις ικανότητές του.

-Μη μου λες τίποτε άλλο. Απλώς δώσε μου το χέρι σου, του είπε το μέντιουμ που ήθελε πρώτα να του κάνει μια μικρή επίδειξη των ικανοτήτων του.
Ξαφνικά το μέντιουμ τινάχτηκε όρθιο σα να το χτύπησε ρεύμα και σήκωσε ψηλά το χέρι του.
-Ωωωωω!!!αναφώνησε σαν την Μαρίκα Κοτοπούλη στην Εκάβη.
-Μα καλά, υπάρχουν ακόμα τέτοιοι άνδρες;
Εκείνος πήγε να συναινέσει, αλλά τελικά συγκρατήθηκε.
-Σώπα μη μιλάς είπε το μέντιουμ. Θα τα πω όλα εγώ.

Κάθισε ξανά στην αραχνιασμένη πολυθρόνα του σαν εξαντλημένο και ξεκίνησε να μιλάει:

-Δε θα ήσουν ούτε 20, όταν δούλευες τα καλοκαίρια για να αγοράσεις «μηχανάκι».
Μετά ήθελες να γίνεις δημόσιος υπάλληλος. Σήμερα είσαι λάτρης του αυτοκινήτου, οπαδός του Ολυμπιακού και ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ. Παίζεις στοίχημα, καπνίζεις σαν φουγάρο και ......
-Όχι όχι μη λες τίποτε άλλο είπε αυτός, με εντυπωσίασες, είσαι πολύ καλή. Μπράβο!
Το μέντιουμ όμως συνεχίζει.
- Θέλεις να ανοίξεις μια επιχείρηση μου είπες. Αλλά δε μου είπες τι είδους επιχείρηση. Θα σου πω εγώ: θέλεις να ανοίξεις ένα..ένα..ένα… “καφέ-μπουγάτσα». Σωστά;
Εκείνος ένιωσε την κάτω σιαγώνα του να πασχίζει να ξεκολλήσει.
-Απίστευτο, ψέλλισε με δυσκολία.
-Θεέ μου, τι μυστηριώδης άνδρας, αναφώνησε το μέντιουμ. Θα μπορούσες να είσαι χαρακτήρας του Lost, αν δεν σε τρώγαν τα κυκλώματα, το ξέρεις έεε;
-Η άτιμη, τα βρήκε όλα, έλεγε εκείνος αργότερα στους φίλους του. Φως φανάρι ότι διαθέτει κληρονομικό χάρισμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου