Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

ΕΡΩΤΙΚΟ ΣΥΝΟΙΚΕΣΙΟ


Την κοπέλα την γνωρίζω αρκετά καλά, όπως και το παλικάρι. Άλλωστε, εγώ τους έφερα σε επαφή. Εκείνος την έχει ερωτευθεί με το μονοκόμματο τρόπο που ερωτεύονται οι πρωτόπειροι και θέλει να προχωρήσουν. Κι εκείνη έχει ψιλοτσιμπηθεί μαζί του, αλλά, κλασικά το σκέφτεται.

-Ρε Χάρη, μου λέει το παιδί, πες μου την αλήθεια: μπορεί να γίνει τίποτα με την κοπέλα;
-Γιατί να μην μπορεί του λέω. Της είπες ότι έχει καλή δουλειά και πως καθαρίζεις κοντά στο ενάμιση το μήνα;
-Της το είπα μου λέει.
-Ξέρει, ότι έχεις σπίτι για να μείνετε;
-Το ξέρει και το παραξέρει μου λέει.
-Ξέρει ότι ο πατέρας σου έχει κτήματα στη Χαλκιδική;
-Ε όχι, αυτό δεν της το είπα ακόμη.
-Κακώς, του λέω. Πρέπει να το μάθει αμέσως
-Θα το αφήσω να εννοηθεί, μου λέει, συνεσταλμένα

-Εντάξει, μια χαρά παιδί είσαι, του λέω, μπορείς να ελπίζεις
-Δηλαδή λες τελικά να ανταποκριθεί; Με ρωτάει.
-Γιατί όχι. Αν δεν έχει καμιά καλύτερη προσφορά.
Θα δείξει. Άλλωστε, σ αυτή τη φάση δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα. Μόνο να περιμένουμε να δούμε τι θα βγάλει το…κομπιουτεράκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου