Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Δορυφόρος


Σκωπτικά γυρνώντας στη ρουτίνα μου
στα ήπια, τα φυσιολογικά μου
βρήκα μια αξίνα στον πυρήνα μου
και σκαμμένα από νωρίς τα σωθικά μου

δεν υπάρχει χώρος, τώρα, φύγετε
μηχανή αναζήτησης δεν έχω
όνειρα παλιά μην ξετυλίγετε
ξέρετε ότι δεν τα αντέχω

λες και με πονούσε πάλι επίτηδες
κείνη η παλιά μωρολογία
στράβωσε η ευθεία που μου ευχήθηκες
κι έγινε η κυρτότητα πορεία

κύκλοι ατελείωτοι, αέναοι
πέρασα από δω θαρρώ και πάλι
κείνα τα βουνά, κείνοι οι έρημοι
κείνο το ξεκλείδωτο κελάρι

βήματα στον ίσκιο, δίχως κίνηση
ξέφυγε δυο μέτρα η σκιά μου
επιτόπου οκλαδόν και εκκίνηση
τίποτα δεν φεύγει από κοντά μου

γη αγαπημένη, ταξιθέτρια
πάνω σου μονάχα ταξιδεύω
γύρω από τον ήλιο, τόσο αναίτια
ποιο ταξίδι άλλο να γυρεύω;

της ζωής μονάχα το ταξίδι αρκεί
η θλιμμένη διαδρομή γύρω από τον ήλιο
ζωοδότρα και αυτούσια πηγή
δορυφόρος πάντα καταλήγω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου