Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Λέξεις κλειδιά-αναζήτησης



Μ αρέσει, μια στις τόσες, να ρίχνω και καμιά ματιά στις επονομαζόμενες λέξεις κλειδιά, που έχει χρησιμοποιήσει κατά καιρούς το μικρό κοινό μου για να καταλήξει τελικά από τις μηχανές αναζήτησης στο BLOG μου . Εν ολίγοις, να βλέπω ποιες είναι οι λέξεις που συνήθως βάζουν στο περίφημο πλαίσιο της Google οι χρήστες του διαδικτύου που καταλήγουν τελικά στο συγκεκριμένο ιστολόγιο.

Ενδεικτικά παραθέτω τις πιο περιζήτητες από αυτές μαζί με τις απαραίτητες διευκρινήσεις.

ΝΟΥΜΕΡΟ 10: Αχαλίνωτα ξεσκίσματα (στο κείμενό μου εννοούσα βιβλίων και πολιτικών μανιφέστων)
ΝΟΥΜΕΡΟ 9: Ατελείωτα πηδήματα (στο κείμενό αναφερόμουν στην προσπάθεια ενός μικρού καγκουρό να φτάσει σε μια γαλαζοπράσινη λίμνη)
ΝΟΥΜΕΡΟ 8: ανώμαλα συμπλέγματα ( στο κείμενό μου αναφερόμουν σε ψυχαναλυτικές θεωρίες)
ΝΟΥΜΕΡΟ 7: Τρεις από την Αφρική στη Φιλοσοφική (στο κείμενό μου αναφερόμουν στην προσπάθεια τριών νεαρών από το Καμερούν να μπουν στο Ελληνικό πανεπιστήμιο και όχι φυσικά στην περιβόητη αισθησιακή ταινία)
ΝΟΥΜΕΡΟ 6: Πάρτα όλα μωρή (στο κείμενό μου εννοούσα τα ενοίκια που σου χρωστάω μαζεμένα γιατί μας έπρηξες)
ΝΟΥΜΕΡΟ 5: Μεγάλα μεγέθη ( στο κείμενό μου αναφερόμουν σε ρούχα)
ΝΟΥΜΕΡΟ 4: Όργια στο κέντρο της Αθήνας (στο κείμενό μου αναφερόμουν στην δράση του παραεμπορίου)
ΝΟΥΜΕΡΟ 3: Πόσα εκατοστά θεωρούνται επαρκή ( στο κείμενό μου αναφερόμουν στον φλοιό που περιβάλλει τα εγκεφαλικά κύτταρα)
ΝΟΥΜΕΡΟ 2: Τζούλια ( στο κείμενό μου αναφερόμουν στο έργο «Μις Τζούλια» του Αυγούστου Στρίντμπεργκ).
ΝΟΥΜΕΡΟ 1: Ποιες τον παίρνουν πιο εύκολα ( στο κείμενό μου αναφερόμουν στην ικανότητα ορισμένων γυναικών να κοιμούνται με μεγάλη ευκολία ,με το που πέφτουν στο κρεβάτι και κλείνουν τα μάτια τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου