Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Απελπιστικά αδιάθετος




Μια ιδιαίτερα ευγενική και καθόλα αξιοπρεπής κυρία επισκέφθηκε τις προάλλες τους γονείς μου, πιθανολογώντας, για να μου προξενέψει την κόρη της. Μάλιστα προσέφερε και μια υπέροχη τούρτα στους κολακευμένους γονείς μου. Ο πατέρας μου, μάλιστα, τά χασε από την θαρραλέα κίνησή της και αποφάσισε να ζητήσει τη συνδρομή μου, καθώς είμαι γνωστός για τις ικανότητες που διαθέτω στην διαχείριση τέτοιων οικογενειακών κρίσεων. Δεν ήξερε τι να κάνει, ο καημένος, τι να της πει, πώς να φερθεί, γιατί φαινόταν πως η κόρη της ήταν ένα πραγματικά αξιόλογο κορίτσι.

Εγώ, του ζήτησα να διατηρήσει την ψυχραιμία του και με σταθερή φωνή τού έδωσα τις εξής σαφής και ρητές οδηγίες:

Πρώτον: Να ευχαριστήσει την κυρία για το ειλικρινές ενδιαφέρον που έδειξε και να της εξηγήσει ευγενικά ότι μάλλον κάτι τέτοιο δε γίνεται.
Δεύτερον: Να κρατήσει την τούρτα
Τρίτον: Να μου στείλει την τούρτα το συντομότερο δυνατό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου