Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

ΚΛΕΟΝΤΑΣ Ο ΑΓΟΥΡΟΞΥΠΝΗΜΕΝΟΣ



Απόσπασμα από την τραγωδία μου : "Κλέοντας ο Αγουροξυπνημένος"

ΚΛΕΟΝΤΑΣ (σχίζοντας τον μανδύα του)


Ωιμέ, στενέψανε θαρρείς οι λατρεμένες πόρτες και τα παράθυρα του δημοσίου σφραγίστηκαν με τούβλα και με χώμα από της Πύλου τα μουσκεμένα μονοπάτια. Στους δρόμους ξεχυθήκανε χιλιάδες αγανακτισμένοι σκίζοντας τα ρούχα τους γεμάτοι απελπισία για το απαιτητικό αύριο και το αδιόριστο σήμερα. Ααχ, γιατί η αέναη ροή των δανεικών να σταματήσει έτσι απότομα, εδώ, γιατί να διακοπεί ο ύπνος πάνω στο γλυκύτερο το όνειρο. Πάνω που η μερσεντές γινότανε δικιά μου με τα 800 μου ευρώ και τα ένσημα μου. Προς τι θεοί του Ολύμπου, οι φορολογικοί έλεγχοι κι η αυστηροποίηση των κανονισμών, αφού στο τέλος τίμιοι και άτιμοι τα ίδια θα πληρώσουν παρόντες και ωσεί παρόν;

ΧΟΡΟΣ
Ω, μία λέξη μόνο αρκεί: «αγανάκτηση» και μόνο αυτή
σαν πάλλεται στης ψυχής μου την σιωπή
Απολύσεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα;
Τα έμαθες, Ανδρέα μου, τα νέα;
Αγανάκτησαν οι αγουροξυπνημένοι
Μόνο ο Άκης την πληρώνει, όρθιο τίποτα δε μένει
Στην Εκκλησία του Δήμου θα ανεβώ
Να πω: δεν έφταιγα σε τίποτα εγώ
Άλλοι με διορίσανε, και για τα οδοιπορικά
Απ το σπίτι ως τη δουλειά
Άλλοι κανονίσανε

ΚΛΕΟΝΤΑΣ
Άμεση δημοκρατία εδώ και τώρα. Διψώ να εφαρμόσω νόμους και να σώσω αυτή τη χώρα. Επανάσταση, επανάσταση, όλοι στους δρόμους. Πού πήγαν τα κλεμμένα, που παν τα δανεισμένα; όχι κι άλλους φόρους.

ΠΥΘΙΑ:
Σε νόμισμα παλιό θα πληρωθούν οι δανειστές...

ΧΟΡΟΣ:


Απολύσεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα
Τα έμαθες, Ανδρέα μου, τα νέα;

ΑΠΟΜΗΧΑΝΗΣ ΑΣΕΠ:

Έρχεται η κάθαρση Έλληνες μην φοβάστε
Κι ούτε απολύσεις θα συμβούν ήσυχοι να κοιμάστε
Η αξιολόγηση είναι ζήτημα τιμής
Η ερώτηση θα είναι ολιγαρκής
Από πού ανοίγει ο υπολογιστής;
Ο απαντών θα θεωρείται επαρκής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου