Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΕΙΣΤΗΡΙΟ


Γνώρισα ένα νεκροθάφτη
που στην σύνταξη είχε βγει
και τον ρώτησα αν υπάρχει
μετά θάνατον ζωή

μού πε τα συνηθισμένα
ότι: «έχει ο θεός»
τα κλισέ ένας προς ένα
μου τα αράδιασε όλα εμπρός

δεν θα φύγω αν δεν το λύσω
του πα το μυστήριο
θέλω να διεκδικήσω
το απόλυτο πειστήριο

πήγε κάτι να ψελλίσει
μα του τό κλεισε ο θεός
δεν τολμάει να μιλήσει
τον κοιτάζει κι ο Χριστός

έλα πες μου, για να δούμε
να, ψιθύριστο στ αυτί
είναι η ζωή που ζούμε
στα αλήθεια μόνο αυτή;

Θα σου πω, μα να προσέχεις
μού πε κι έκανε εμπρός
το πειστήριο το αντέχεις
ή σε πιάνει πανικός;

Πες μου δεν καταλαβαίνω
λέω εγώ από αυτά
μου το λέει κι ανεβαίνω
άλλα δυο εκατοστά

Προμηθέας νιώθω ίδιος
πού χω γνώση αντί για φως
με συγχώρησε ο ήλιος
με τιμώρησε ο θεός

κάθε βράδυ θα μου τρώει
μια ωραία τα λεφτά
και τη μέρα μοιρολόι
και ατελείωτη δουλειά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου