Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Για να μην επιληφθούν οι Βρυξέλλες!


Θέλει να μου κάνει μια πλήρη ενημέρωση σχετικά με τα προγράμματα γυμναστικής που τρέχουν στο «ινστιτούτο» τους. Εγώ έχω λίγο χρόνο στη διάθεσή μου και την ακολουθώ μέσα γιατί είναι συμπαθητική και αρκετά πειστική. Εκεί με αναλαμβάνει μια συνάδελφός της και μου εξηγεί ποια ακριβώς είναι τα πακέτα που διαθέτουν. Ανταποκρίνομαι μ ένα πικρό χαμόγελο και λίγο πριν φύγω για να με δελεάσει μου προσφέρει και μια δωρεάν επίσκεψη για αποτρίχωση στήθους. Προσπαθώ να της εξηγήσω με απλούς οικονομικούς όρους ότι μια τέτοια προσφορά θα ήταν δώρο άδωρο για μένα κι επειδή δεν καταλαβαίνει αμέσως μιλώντας της για παγκοσμιοποιημένη κοινωνία και για οικονομίες που αλληλεπιδρούν με απόλυτο τρόπο μεταξύ τους, της εξηγώ όσο πιο παραστατικά μπορώ ότι: αν αποφάσιζα ποτέ να κάνω αποτρίχωση στήθους θα έπεφταν αυθημερόν τα spreads βαρβατίλας σε γερμανικά επίπεδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου