Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Κάτω η χούντα του ESET



Photo: "Μ ένα μουστακάκι μοιάζει του Γιωργάκη"


Ζητήσαμε από τον Χάρη Καραγκουνίδη (37 ετών-οικιακά) να μας πει τη γνώμη του για το περίφημο antivirus ESET Nod 32 και ακούστε τι μας είπε: (αληθινή μαρτυρία)

«Μετά από προτροπές αρκετών φίλων μου, αποφάσισα να δοκιμάσω το antivirus ESET Nod 32. Στην αρχή νόμιζα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Γρήγορα αντιλήφθηκα ότι ο υπολογιστής μου είχε βαρύνει υπερβολικά ενώ επιβραδύνθηκε και κάθε μου ενέργεια σχετική με την πλοήγηση στο διαδίκτυο. Ένιωθα βέβαια ασφαλής αλλά τι να το κάνω. Στη συνέχεια κατάλαβα ότι δεν μου άνοιγε ούτε τα αρχεία torrent ούτε και ορισμένα προγράμματα απαραίτητα για τη δουλειά μου. Μια φορά μάλιστα που προσπάθησα να μπω σ ένα σάιτ όπου υπήρχε μια φωτογραφία με μια κοπέλα που φορούσε ένα φουστάνι που έφτανε μέχρι λιγάκι πάνω από το γόνατο της, το ESET μου μπλόκαρε την ενέργεια. Τέτοια καταπίεση έχω να νιώσω από την εφηβεία μου. Είναι σχεδόν αυταρχικό, δεσποτικό, απολυταρχικό, δεν το αντέχω άλλο. Γνωρίζω ότι κάποτε τα παιδιά έφευγαν από το σπίτι τους για να ζήσουν μακριά από τους γονείς τους. Σήμερα φεύγουν για να ζήσουν μακριά από το ESET. Θα το άλλαζα ευχαρίστως με το παλιό μου antivirus.
Πως αισθάνομαι μετά από τρεις μήνες χρήσης του antivirus ESET Nod 32; Σαν πενηντάχρονος που ζει ακόμα με τη μάνα του…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου