Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Ο χώρος των ιδεολόγων

Μ αρέσει τρομερά αυτό που κάνεις
άμα θέλεις πέρασε κι εσύ απ το Blog μου
συγχαρητήρια γι αυτά που γράφεις
άμα θέλεις πέρασε κι εσύ απ το Blog μου
Congratulations για ό,τι ανεβάζεις
άμα θέλεις πέρασε κι εσύ απ το Blog μου
πολύ εμπνευσμένο ό,τι σχεδιάζεις
άμα θέλεις πέρασε κι εσύ απ το Blog μου
μ αρέσουν κι ας μη διάβασα ούτε ένα
άμα θέλεις πέρασε κι εσύ απ το Blog μου
μ αρέσει όπως τα βάζεις ένα ένα
άμα θέλεις πέρασε κι εσύ απ το Blog μου
μ αρέσει τρομερά και η γραφή σου
κοινοποίησε με αν θέλεις στην αυλή σου
μ αρέσουν οι γραμμές σου πλάι πλάι
άμα θέλεις πέρασε κι εσύ απ το Blog μου
διαφήμισέ μου όπου η φωνή σου πάει
άμα θέλεις πέρασε κι εσύ απ το Blog μου
αχάριστε, σου είπα τέτοια λόγια
άμα θέλεις πέρασε κι εσύ απ το Blog μου
κι εσύ δεν ήρθες ούτε για μια βόλτα
άμα θέλεις πέρασε κι εσύ απ το Blog μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου