Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Τα πάντα ρει , τα πάντα ρει, έξω απ την ελληνική βουλή


Το φως της δημοσιότητας είδαν τα αρχεία από τις συνομιλίες για το ελληνικό ζήτημα των πολιτικών αρχηγών και άλλων προσωπικοτήτων στον παράδεισο:

ΜΑΡΞ: Κύριοι, τα πράγματα στην Ελλάδα είναι πολύ σοβαρά

ΘΑΤΣΕΡ: Αν δεν το καταλάβατε ήδη υπάρχουν και κυρίες στην παρέα

ΜΑΡΞ: Έλα τώρα, Μάργκι. Ξέρεις πόσο πολύ σε εκτιμώ

ΑΝΤΑΜ ΣΜΙΘ: Εγώ θα μπω κατευθείαν στο ψητό: Πιστεύω ότι θα ήταν μέγιστο λάθος μια ενδεχόμενη αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ στην τρέχουσα αξία της μετοχής της.

ΘΑΤΣΕΡ: Συμφωνώ και επαυξάνω.

ΜΑΡΞ: Μα τι λέτε τώρα, βρε συνάδελφοι! Αν δεν γίνουν αμέσως αποκρατικοποιήσεις στην Ελλάδα πως θα επανεκκινηθεί  η Ελληνική οικονομία, μου λέτε.;

ΘΑΤΣΕΡ: Καρλ, το σκεπτικό σου είναι πολύ φιλελεύθερο για τα γούστα μου.

ΑΝΤΑΜ ΣΜΙΘ: Ούτε και γω μπορώ να σε παρακολουθήσω Κάρολε.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Να ανακαλέσει αμέσως η Κριστίν Λαγκάρντ  ότι οι Έλληνες είναι φοροφυγάδες.

ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΑΣ: Είμαι αθώος, κύριε πρόεδρε.

ΜΑΡΞ: Πιστεύω ότι πρέπει ν αφήσουμε τις ιδεοληψίες έξω από αυτήν την κουβέντα.

ΘΑΤΣΕΡ: Καλά που υπάρχει κι ο Τσίπρας, δεν λές;

ΜΑΡΞ: Θέλεις να μου ανεβάσεις την πίεση, τώρα;

ΘΑΤΣΕΡ: Οι σύντροφοι στο κόμμα έχουμε μια παροιμία πολύ ενδεικτική της κατάστασης: να φοβάσαι τις παλιές πουτάνες και τους πρώην κομμουνιστές.

ΜΑΡΞ: Μα πότε θα απαλλαχθείτε επιτέλους από τις δογματικές σας θέσεις Μάργκαρετ;

ΘΑΤΣΕΡ: Αυτή είμαι.

ΜΑΡΞ: Άλλωστε, δεν ζούμε πια στην εποχή που οι άνθρωποι έτρωγαν κάθε μέρα πατάτες...

ΘΑΤΣΕΡ: Μήπως πήρε τίποτα το αυτί σου για  το κίνημα της πατάτας στην Ελλάδα;

ΜΑΡΞ: Πρώτα λιτότητα και μετά ανάπτυξη, λέω εγώ

ΘΑΤΣΕΡ: Η Ελλάδα χρειάζεται ένα νέο σχέδιο Μάρσαλ

ΜΑΡΣΑΛ: Πάλι εγώ θα ξηλωθώ ρε παιδιά;

ΑΝΤΑΜ ΣΜΙΘ: Εγώ προκρίνω τον σοσιαλισμό, ως την πιο αποτελεσματική λύση. Έχει δίκιο η Παπαρήγα όταν λέει….

ΜΑΡΞ: Παπαρήγα; Είπες Παπαρήγα;

ΘΑΤΣΕΡ: Έχεις κανένα πρόβλημα με τις γυναίκες που διεκδικούν  το δίκιο του λαού τους, Κάρολε; Συμφωνώ στο ότι η μόνη λύση είναι ο σοσιαλισμός.

ΜΑΡΞ: Η Ελλάδα είχε μια κρατικοδίαιτη οικονομία, σοβιετικού τύπου. Αυτό πρέπει να αλλάξει. Δεν πρέπει να επικρατήσουν οι Μαρξιστές.
Ειδάλλως, ας βάλει ο θεός το χέρι του.

ΛΕΝΙΝ: Ότι κι αν λένε οι άνθρωποι τελικά είναι το θέλημα του θεού αυτό που θα επικρατήσει...


ΠΑΠΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΥΛΟΣ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ: Ποιου θεού ρε παιδιά; Αν δεν αντιδράσει ο λαός τίποτα δεν πρόκειται να γίνει.

ΛΕΝΙΝ: Μην βλαστημάς έτσι, Ιωάννη Παύλο.

ΧΙΤΛΕΡ: Να υπάρξει παραδειγματική τιμωρία σε όποιον αρνείται το ολοκαύτωμα.

ΜΑΡΞ: Πιστεύω ότι πρέπει να ανακοπεί η πορεία του Τσίπρα προς την εξουσία με ένα φιλευρωπαϊκό κοινωνικό μέτωπο.

ΘΑΤΣΕΡ: Μόνο πάνω από το πτώμα μου θα εμποδιστεί η πορεία του Τσίπρα προς το Μέγαρο Μαξίμου. Λαϊκή εξουσία εδώ και τώρα..

ΔΑΡΒΙΝΟΣ: Όταν ο θεός πήρε τον πηλό και έφτιαξε τον πίθηκο όλα αυτά ήτανε ζητήματα αγέννητα ακόμα.
ΙΗΣΟΥΣ: Το θέμα μας είναι η Ελλάδα και όχι η θρησκοληψία του καθενός

ΔΑΡΒΙΝΟΣ: Δηλαδή θέλεις να πεις πως είσαι υπέρ μιας φορολόγησης της Ελληνικής Ορθόδοξης εκκλησίας;

ΙΗΣΟΥΣ: Είμαι υπέρ του να φορολογηθούν οι Χριστιανοί με 30% και οι υπόλοιποι με 13%. Να ένα ισοδύναμο μέτρο.

ΔΑΡΒΙΝΟΣ: Δεν καταλαβαίνω την εμπάθειά σου με τους χριστιανούς..

ΙΗΣΟΥΣ: Ποτέ δεν το έκρυψα ότι σε καμία φάση της ζωής μου δεν επιθυμούσα να σταυρωθώ για το ανθρώπινο είδος

ΜΑΡΞ: Ας αφήσουμε τον Ιησού στην ησυχία του. Ο άνθρωπος είναι βουδιστής, δεν τον ενδιαφέρει η πολιτική, έχει άλλες απόψεις.

ΘΑΤΣΕΡ: Αυτή τη Μέρκελ, αν μπορούσα θα την ξεμάλλιαζα.

ΓΚΑΝΤΙ: Διαψεύδω ότι ψήφισα Μπακογιάννη. Η φωτογραφία μου στον τοίχο του πολιτικού της γραφείου, μόνο ως προβοκάτσια μπορεί να εννοηθεί. Μόνο με βία και αίμα αλλάζουνε τα πράγματα.

ΜΑΡΞ: Τελικά καταλήξαμε πουθενά; Εσένα, Πυθία, ποιο είναι το τελικό σου πόρισμά για όλα αυτά;

ΠΥΘΙΑ: Απευθύνομαι σε εσάς τους μεγάλους ηγέτες του κόσμου που σκοτώνεται τους αγγελιοφόρους όταν σας φέρνουν  τα άσχημα νέα….

ΘΑΤΣΕΡ: Πόσο πιο ξεκάθαρα, θα μπορούσε να το πει η γυναίκα ότι χρειάζονται νέες προσλήψεις στο δημόσιο;

ΜΑΡΞ: Δηλαδή δεν λύνεται το πρόβλημα απλώς  με μετατάξεις και με αποσπάσεις των υπαλλήλων;

ΤΣΟΡΤΣΙΛ: Χικ χικ…Στον ελληνικό εμφύλιο μάλλον υποστηρίξαμε τη λάθος πλευρά.

ΛΕΝΙΝ: Θεέ και κύριε.. Σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι. Μετανοείτε, μετανοείτε  Χριστιανοί. ‘Ηγγικεν η ώρα.

ΙΗΣΟΥΣ: Μην κοιτάς εμένα. Εγώ μετανόησα πριν από περίπου 2000 χρόνια.