Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Ομοφορολογικός ….


Μου λέει πάλι ο Κ: -Δηλαδή ο φίλος μας ο Σ. που είναι γκέι, θα ψηφίσει Βαλλιανάτο;

-Γιατί να ψηφίσει οπωσδήποτε Βαλλιανάτο; λέω εγώ. Μπορεί να ψηφίσει Βαλλιανάτο μπορεί και να ψηφίσει οτιδήποτε άλλο, όπως ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ ή ΝΔ, κτλ …

-Ε όχι δα και ΝΔ, λέει αυτός. Αφού είναι γκέι, θα ψηφίσει Βαλλιανάτο.

-Βρε χριστιανέ μου, του λέω, το κόμμα του Βαλλιανάτου είναι ένα φιλελεύθερο κόμμα και όχι ένα κόμμα των γκέι., γκέκε;

Δεν έδειχνε να καταλαβαίνει, αλλά τουλάχιστον προσπαθούσε.

-Δηλαδή είναι ένα κόμμα των γκέι μου λέει, που θέλει να μειωθεί η φορολογία των υψηλών εισοδημάτων. Να μου λείπει.

-Θα το πω για τελευταία φορά, λέω εγώ, υψώνοντας τον τόνο της φωνής μου. Είναι ένα φιλελεύθερο κόμμα και όχι ένα κόμμα  των γκέι.

-Μη μου φωνάζεις εμένα, μου λέει αυτός. Δεν μου καίγεται καρφάκι τι είναι το κόμμα  του Βαλλιανάτου. Εγώ αυτό που θέλω να ξέρω είναι αν οι γκέι είναι υπέρ ή κατά  του μνημονίου…