Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Τι είναι η ευτυχία; Ένα τσακ είναι…..


-Θέλω να σε ρωτήσω κάτι, μου λέει η θεία μου

-Μάλλον ΠΑΣΟΚ, της απαντάω
-Μα καλά πως κατάλαβες τι θα σε ρωτούσα, μου λέει

-Από καθαρή διαίσθηση, της λέω

-Μα εσύ δεν ψήφιζες ποτέ ΠΑΣΟΚ, μου λέει, πως άλλαξες γνώμη τώρα;

-Για να μπει στη βουλή, λέω εγώ πειραχτικά.

-Και τι σε νοιάζει εσένα αν το ΠΑΣΟΚ μπει στη βουλή, λέει τώρα με παράπονο.

-Ε, όπως και να το κάνουμε υπήρξε για μένα ένας ανεκπλήρωτος έρωτας, απαντώ.

-Μπράβο μου λέει, αγόρι μου, μου έδωσες μεγάλη χαρά. Τώρα θέλω να σε ρωτήσω και κάτι άλλο....

-Το πλήρωσα, της λέω

-Αλήθεια; Το πλήρωσες το χαράτσι;

-Ναι, το πλήρωσα

-Μπράβο, μου λέει, Χάρη, μπράβο. Πριν φύγεις θέλω να σου θυμίσω να τηλεφωνήσεις στη μάνα σου και να της πεις να μου φέρει τα τάπερ πίσω. Να της πεις πως λεφτά μπορεί να χαρίζω, τάπερ όμως όχι
-Εντάξει θα της το πώς λέω και ανοίγω την πόρτα να φύγω, όταν την ακούω να λέει επί λέξει:
-Και όπως είπαμε εεε; ψήφισε ΠΑΣΟΚ για να έχεις το… ρεύμα σου ήσυχο…