Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Τι είναι αυτό που το λεν supervisor;


-Αγγλικά ξέρεις; του λέω
-Κάτι λίγα, απαντά

-Άλλη γλώσσα;

-Όχι

-Έχεις κάποιες ειδικές γνώσεις από υπολογιστές

-Ότι όλος ο κόσμος, λέει

-Κανένα πτυχίο;

-Όχι, μου λέει

-Μήπως καμιά καλή προϋπηρεσία σε παρόμοια θέση

-         Όχι, λέει

-Ε τότε ρε φίλε, του λέω, πως ελπίζεις να σε προσλάβουν στην Κομισιόν ως προντιούσερ-ακκαουντινκ-αντμινιστρέιτορ, σοuπερβάιζορ μάνατζερ σε ένα πρόγραμμα διαχείρισης αρκετών εκατομμυρίων ευρώ;

-Επειδή ξέρω, πως εκεί υπάρχει αξιοκρατία, λέει

-Μάλιστα, λέω εγώ

-         Τι !!!δεν υπάρχει ούτε εκεί; μου λέει.
-         Πως, πως υπάρχει,  λέω εγώ.
-         Δηλαδή εσύ τι μου προτείνεις να κάνω, μου λέει, βλέποντάς με κάπως διστακτικό
-         Να βάλεις για λίγο ακόμα καιρό τα προσόντα σου στον τόκο, όπως είπε κι ο ποιητής, λέω εγώ
-         Και πως θα ζω μέχρι τότε, αναρωτιέται.
-         Όπως όλοι μας. Από τους τόκους, τον καθησυχάζω