Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Ιφιγένεια



Τρέχω για κάποιο ασαφές, μελλοντικό αποτέλεσμα
δεν ξέρω αν το κανα σαφές, ή αν έβγαλες συμπέρασμα
το περιγράφει κι η ιστορία στις δυο γενιές υπάρχει μία
που δεν την βρίσκεις πουθενά μες στα βιβλία

Και την σκιά μου κυνηγάω
σε μία χώρα που αγαπάω
μα δεν την πάω
σαν Ιφιγένεια μπροστά μου
σε σιγανή φωτιά η γενιά μου
θα δώσει μάχη για τα υποδήματά μου

πόλεμος τρωικός κι ειρήνη
τροϊκανή κι ό,τι απομείνει
κόπηκε και ο σαββατιάτικος καφές
να επιζήσουμε, για ποια όνειρα μου λες;


τώρα θα γίνουνε δουλειές για μια ασαφή νεότητα
θ ανθίσουνε και πασχαλιές ζήτω η αιωνιότητα
μα μια γενιά κάπου στη μέση πού γάιδαρό δεν είχε δέσει
θα βρει μια νέμεση που δεν θα της αρέσει

Και την σκιά μου κυνηγάω
σε μία χώρα που αγαπάω
μα δεν την πάω
σαν Ιφιγένεια  μπροστά μου
σε σιγανή φωτιά η γενιά μου
θα δώσει μάχη για τα υποδήματά μου

πόλεμος τρωικός κι ειρήνη
τροϊκανή κι ό,τι απομείνει
κόπηκε και ο σαββατιάτικος καφές
να επιζήσουμε, για ποια όνειρα μου λες;