Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

ΣΧΟΛΙΟ: Δράσεις κατά της Χρυσής Αυγής πριν νά ναι αργά


Το πολιτικό σύστημα άργησε να αντιμετωπίσει το τερατούργημα της μισαλλοδοξίας.
Τώρα οι τακτικές και τα φαινόμενα εκφοβισμού και ρατσισμού μολύνουν σταδιακά την κοινωνία και κυρίως τα σχολεία και τις ψυχές των νέων ανθρώπων. Ο εχθρός είναι ορατός. Είναι η Χρυσή Αυγή, η νεοναζιστική οργάνωση που διευρύνει την ακτίνα επιρροής της, είναι ο φασισμός που εκτρέφεται στις ψυχές όσων αισθάνονται αποκλεισμένοι από κάθε είδους ευκαιρία, αλληλεγγύη, αυτούς που διαλάθουν της προσοχής της κοινωνίας. Αλλά δεν είναι όμως μόνο αυτοί που αντιμάχονται την συνύπαρξη και την συμφιλίωση των λαών, την μη κατάταξή τους σε πολίτες πρώτης και δεύτερης κατηγορίας, είναι και μια μερίδα «αγανακτισμένων» δημόσιων λειτουργών που αισθάνονται θιγμένοι από τις περικοπές σε μισθούς και συντάξεις. Οι ίδιοι που δρούνε εκ του ασφαλούς και ζούνε εις βάρος όσων δεν έχουν ούτε τον χρόνο, ούτε και την δυνατότητα να εκφράσουν την πραγματική αγανάκτησή τους για την καπήλευση του δημόσιου τομέα από αυτούς.

Συστηματικές δράσεις για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της σχολικής βίας ανακοίνωσε πρόσφατα το υπουργείο Παιδείας επιδεικνύοντας νωθρά και υπνωτισμένα αντανακλαστικά καθώς και αδυναμία ιεράρχησης προτεραιοτήτων.

Τα πλοκάμια της Χρυσής Αυγής πολλαπλασιάζονται με βάση μια συγκεκριμένη επικοινωνιακή τακτική. Κανένα κτύπημα λεκτικό ή πραγματικό της οργάνωσης δεν είναι τυχαίο. Κάθε της ενέργεια αποσκοπεί στην εξοικείωση των Ελλήνων πολιτών με μια σειρά τρομακτικών αξιών. Όχι δεν είναι τρομακτικές αξίες ούτε η πατρίδα ούτε η θρησκεία ούτε η οικογένεια, αλλά είναι ο αποκλεισμός και η εκδίωξη οτιδήποτε περισσεύει από αυτό το κάδρο.  Η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να αντιδράσει, ολόκληρο το πολιτικό σύστημα να συστρατευθεί ώστε να μην επιτρέψει να εδραιωθεί η τερατογένεση που επενδύει στα ταπεινότερα και πιο φοβικό ένστικτα των ανθρώπων.

Και να στρέψει ιδιαίτερα την προσοχή της στα σχολεία εκεί όπου θα κερδιθεί η θα χαθεί η μάχη εναντίον του εκφασισμού των συνειδήσεων. Να σταθεί στο πλευρό των εκπαιδευτικών που δεν ευθυγραμμίζονται στο τρίπτυχο «πατρίς θρησκεία, οικογένεια» να επενδύσει στην οικουμενική σημασία των αρχαίων ελληνικών αξιών.