Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Οιδίποδας επί σπουδώ



Ένας σύγχρονος Οιδίποδας είναι κάποιος που σκότωσε μέσα του τις συμβουλές του πατέρα του και ακολούθησε τις συμβουλές της μάνας του



Σ αυτό το παράλληλο σύμπαν, λοιπόν, που λέγεται Ελλάδα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Eurostat,  καλπάζει η ανεργία μεταξύ των ανθρώπων που επέλεξαν, τελειώνοντας το λύκειο, να ολοκληρώσουν και κάποιες επιπλέον κυκλικές σπουδές. Αντίθετα, μεγάλη θεωρείται, ακόμα και για τα δεδομένα της εποχής, η απορροφητικότητα στην αγορά εργασίας σε όσους αρκέστηκαν μοναχά στη βασική εκπαίδευση.
Η αλήθεια είναι ότι από τότε μου τά λεγαν εμένα αλλά εγώ δεν τους άκουγα. Γι αυτό τώρα κτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο. Μου έλεγαν: Κλείσε κανα βιβλίο βρε αγόρι μου, να στραβωθείς λιγάκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου