Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Έχω δύο εαυτούς που σε μοιράζονται


Έχω δύο εαυτούς που σε μοιράζονται
και σκοτώνονται τα βράδια τους για σένα
για το τι θα κάνω εγώ με σένα σφάζονται
κι όλο αφήνουν την απόφαση σε μένα

και τους δυο μαζί παλιότερα τους γνώρισες
μα σου άρεσε ο ένας απ τους δύο
κείνον που αδιαφορούσε, τον συμπόνεσες
κείνον που σε αγαπούσε, πειθαρχείο

Τον ένα μου εαυτό που σε ζητάει
ούτε στο Facebook τον δέχεσαι τρελή
τον άλλον που σε όλους σε κατηγοράει
απ το μυαλό σου δεν τον βγάζεις μια στιγμή

έχω δύο εαυτούς που δεν τα βρίσκουνε
αν θα πρέπει να σε βρω ή να σε ξεγράψω
κι όλο κάτι νέα κόλπα εφευρίσκουνε
τις παλιές μου αναμνήσεις να ξεθάψω

κείνον που σε αγαπούσε τον παράτησες
και τον έλεγες προκλητικό μπροστά μου
κείνον που δεν σ αγαπούσε τον αγάπησες
τέτοιο πόλεμο έφερες μες την καρδιά μου

Τον ένα μου εαυτό που σε ζητάει
ούτε στο Facebook τον δέχεσαι τρελή
τον άλλον που σε όλους σε κατηγοράει
απ το μυαλό σου δεν τον βγάζεις μια στιγμή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου