Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Αποκλεισμός

Σου λέω, πως θα έρθει μια στιγμή, που εσύ θα θες
ν αλλάξεις μια κουβέντα και μι αγκαλιά μαζί μου
θα έρθει μια στιγμή που ίσως μόνη σου θα κλαις
και που εγώ θα γλύφω πάλι μόνος την ψυχή μου

θα έρθει μια στιγμή που ούτε θα μπορείς
ξανά να μ αντικρίσεις και να εξηγηθείς
θα έρθει μια στιγμή που τίποτα απ αυτά που ξέρεις
τα παλιά, δεν θα τα ξαναζήσεις

θα έρθει μια στιγμή που κάθε αποκλεισμός
θα σου επιστραφεί σαν κάρμα και χρησμός
θα έρθει μια στιγμή, κοντά ειν η στιγμή
που θα ερωτευθώ και θα ξαναγαπήσω

θα έρθει μια στιγμή, κοντά ειν η στιγμή
που δίχως να ντραπώ για πάντα θα σε σβήσω
θα έρθει μια στιγμή που δε θα σου εξηγήσω
που εσύ θα σαι εκεί και δε θα σου μιλήσω

θα έρθει μια στιγμή, κοντά ειν η στιγμή
που με τον εαυτό μου ξανά θα απορήσω
θα έρθει μια στιγμή, που ό,τι κι αν μου πει
εγώ θα ακολουθήσω
κοντά ειν η στιγμή που θα σε αποκλείσω
χωρίς να σε ρωτήσω, χωρίς να απαντήσω

κοντά ειν η στιγμή, που μαύρο και σιωπή
θα λάβεις από μένα, τα χέρια μου λυμένα
θα έρθει μια στιγμή, που θα χεις καταλάβει
πως έτσι είν η ζωή, μάχαιρα αν έχεις λάβει

και συ τέκνον μου έρωτα ειδοί του Ιουνίου
ανήμερου θηρίου και συ τέκνον μου Βρούτε

γιατί έφτασε η στιγμή
που δε σε συγχωρώ
που δε σε υπολογίζω
που δε σε εκτιμώ
γιατί έφτασε η στιγμή
που χρόνια είχες κτίσει
για να με διαλύσει
γιατί έφτασε η στιγμή
που ακόμα και η σιωπή
που διάλεξες σα λύση
θα σου επιστραφεί
 για να σε τιμωρήσει


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου