Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Έχε χάρη που σέβομαι τα χρόνια μου, αλλιώς θα σου έλεγα εγώ



Σκέφτομαι ότι αυτά τα τσιγγανάκια πραγματικά δεν έχουν το θεό τους. Περνώντας λοιπόν τις προάλλες έξω από ένα σχολείο ακούω ένα από αυτά να μου φωνάζει για να του επιστρέψω την μπάλα που έφυγε στο δρόμο.
-Θείο, τη μπάλα, λέει
Ε όχι δα και θείο σκέφτομαι. Εγώ θείος, που δεν είμαι ούτε  39 γεμάτα; Με τέτοια επιδερμίδα, με τέτοιο σώμα καλογυμνασμένο, με μακρύ μαλλί και ντύσιμο στην τρίχα; Καθώς πλησιάζω λοιπόν για να του δώσω την μπάλα σκέφτομαι ότι μάλλον έτσι θα συνηθίζουν να αποκαλούν οι τσιγγάνοι  οποιοδήποτε έχει γιορτάσει τα εικοστά του γενέθλια και αποφασίζω μάλιστα να το τσεκάρω και στην wikipedia, όχι επειδή με πείραξε ή γιατί τραβούσα κανένα ζόρι, αλλά για καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λόγους. Ξέρετε…
-Έλα πάρε την μπάλα του λέω καθώς το πλησιάζω και μη με ξαναπείς έτσι, ακούς;
Αμέσως μετά γυρίζω στο σπίτι και χωρίς χρονοτριβή ανοίγω τη wikipedia, για να επαληθεύσω την άποψή μου, όμως δυστυχώς δεν βρίσκω τίποτα επ αυτού. Ανενημέρωτη τελείως παιδί μου. Σκέτη απογοήτευση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου