Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Η Ελπίδα παχαίνει τελευταία



-Κοίτα εκεί την Ελπίδα, πως πάχυνε, μου λέει ο Σ, o παλιός μου συμμαθητής.
-Μια χαρά είναι η κοπέλα, λέω εγώ. Της πήγε πολύ, μάλιστα.
-Ναι μια χαρά είναι, μου λέει. Αλλά πέρυσι ήταν αδύνατη ενώ φέτος πάχυνε.
-Τι σχέση έχει αυτό; λέω εγώ
-Έχει και παραέχει μου λέει. Πέρσι αδύνατη φέτος παχιά.
-Δεν καταλαβαίνω, λέω.
-Πέρσι αδύνατη, φέτος παχιά, επαναλαμβάνει σα να απευθύνεται σε ηλίθιο.
-Ααα, μη μου δίνεις νεύρα, του λέω. Μη μου δίνεις νεύρα. Κατέληξε κάπου, σε παρακαλώ.
-Άκου, μου λέει, λοιπόν, Χάρη, θα σου πω μόνο ένα πράγμα, και να το βάλεις καλά στο μυαλό σου:  Είναι  μεγάλος μύθος αυτός που λέει πως η γυναίκα εγκαταλείπει τον εαυτό της μετά το γάμο. Μετά το πρώτο της Reuniοn πάρτι τον εγκαταλείπει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου