Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Είμαι άντρας και τα like μου θα κάνω



Σαν alikeτη γεροντοκόρη κάνεις
δεν σου κάνω  like λες , θα με τρελάνεις
πέντε like έχω κάνει στη ζωή μου
και τα τρία για εσένανε κουκλί  μου

δε γνωρίζω που πηγαίνει αυτή η σχέση
γι αυτό κάνω like όπου μου αρέσει
είμαι άντρας και τα like μου θα κάνω
και θα πω και θα ποστάρω παραπάνω


Τι γυρεύω λες μες στο προφίλ μιας άλλης
μιας ανταγωνίστριάς σου λες μεγάλης
με είδε λες εχθές το βράδυ ένα μάτι
από εκείνα που ποτέ δεν κλείνουν μάτι


κοινοποίηση αν θα κάνω από άλλη
είναι αιτία χωρισμού μου λες μεγάλη
κι αν θα σχολιάσω σύνδεσμο μιας άλλης
θα ναι αυτή η αρχή, μου λες, μιας άγριας πάλης


δεν αντέχω θέε μου τέτοια ζήλια άλλο
έχω πρόβλημα και καημό μεγάλο
και να έλεγες πως σ έχω καν φιλήσει
αφού ούτε σ έχω  ακόμα συναντήσει

στους γονείς σου κάνω πρόσκληση φιλίας
και μαζί μία αρχή συνομιλίας
λες πως πρέπει οι γονείς να γνωριστούνε
μα εμένα οι δικοί μου δεν μ ακούνε

αν δεν φτιάξεις facebook, λέω, πατέρα
όχι εγγόνια δεν θα δεις, μα ούτε βέρα
θέλουν οι συμπέθεροι να γνωριστείτε
φτιάξτε facebook εγγόνια για να δείτε

Γλωσσάρι: 

Αlikeτη: Αυτή που δεν της κάνουν like

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου