Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Ο Τζακ Κέρουακ των φτωχών



-Την έφαγες την σοκολατίτσα που σου έδωσα τη Δευτέρα; με ρωτάει τις προάλλες η θεία μου,  μπροστά στις φίλες της μάλιστα. Τα έπλυνες τα ρουχαλάκια σου έτσι ακριβώς όπως σου έδειξα; Τα μαλλάκια σου μην τα αφήνεις άλλο να μακρύνουν , σε παρακαλώ.
-Βρε θεία, σε παρακαλώ πολύ μη μου μιλάς έτσι μπροστά σε κόσμο λες και είμαι κανένα παιδάκι, της λέω αργότερα στο τηλέφωνο. Θα ρωτούσε ποτέ η θεία του τον Τζακ Κέρουακ, αν έφαγε τη σοκολατίτσα του; Σε παρακαλώ πολύ λοιπόν. Μην μου το ξανακάνεις αυτό. Μη μου μιλήσεις ξανά έτσι λες και πηγαίνω ακόμα στο δημοτικό. Εντάξει;
-Εντάξει, μου λέει στεγνά.
Μετά από λίγες ημέρες όταν πηγαίνω ξανά στο σπίτι της  βλέπω ότι έχει παρέα.
-Ααα ήρθε ο Χάρης μας, λέει μια από τις φίλες της. Το παιδί μας, λέει μια άλλη.
-Ε όχι και παιδί, λέει με σοβαρότητα η θεία μου.
-39 χρονών έγινε και ακόμα με ζωγραφική ασχολείται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου