Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Αν θέλει να πιστέψει κάτι ο άνθρωπος



Αχ βρε έρημε Σωτηράκη, τι άλλο θα μας πεις πια. Άραγε έχεις καταλάβει τι αποδεικνύει, αυτό το πάθημά σου; Αν όχι, θα σου πω εγώ: Ότι ο νους του ανθρώπου, όταν θέλει να πιστέψει κάτι πολύ, οδηγείται συνήθως σε λανθασμένα μονοπάτια. Εσένα, λοιπόν, που σου έλειψε στη ζωή σου πολύ η αγάπη, όπως λες,  σού έλαχε να πιστέψεις υπερβολικά στο κλείσιμο του ματιού μιας γειτόνισσας σου.

 «Χάρη», μου είπες, «κάθε απόγευμα την έβλεπα στο απέναντι μπαλκόνι να μου κλείνει συνεχώς το μάτι. Μου πήρε όμως αρκετό καιρό μέχρι  να καταλάβω πως αυτό ήταν απλώς ένα τικ του ματιού της. Μέχρι τότε, εμένα ο νους μου πήγαινε σε μια παθιασμένη ερωτική σχέση μαζί της που θα οδηγούσε σε γάμο, οικογένεια, παιδιά, εγγόνια, μέχρι και δισέγγονα μαζί της σκέφτηκα. Από ένα τικ του ματιού. Για φαντάσου.

Μετά από αυτό εγώ τι να πω. Με τη γνωστή κατανόηση που με διακρίνει, περιορίσθηκα μόνο στο εξής: « Πάλι καλά δε λες που η κοπέλα δεν είχε κανένα τικ στη γλώσσα;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου