Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Καμιά συμβουλή;



-Βρε συ, βρε συ, πάλι τα ίδια έχουμε; Μα πόσες φορές επιτέλους θα τα πούμε και θα  τα ξανάπούμε αυτά τα πράγματα.. Μα δεν καταλήξαμε ότι δεν πλησιάζουμε ποτέ Ελληνίδα ούτε καν στο ένα μέτρο, τουλάχιστον μέχρι την ώρα που θα φύγει και η τελευταία ξένη από τη χώρα μας; Εδώ κοτζάμ Χρυσή Αυγή κλείσαμε στη φυλακή για να μπορούμε να ελπίζουμε στον έρωτα κι εσύ κάνεις πάλι τα ίδια;

-Τι να κάνω ρε Χάρη, μου λέει. Είπα να δοκιμάσω άλλη μια φορά μήπως και….αλλά που.
-Φίλε σου το ξαναλέω για να το βάλεις μια και καλή στο μυαλό σου: το «άλλη μια φορά» σ αυτές τις καταστάσεις, είναι σαν το «άλλα πέντε λεπτά ύπνο». Δεν τελειώνει ποτέ.

-Ε να ρε Χάρη, μου λέει, κοίτα τι έγινε: -Είδα εκείνη την καρικατούρα, ξέρεις για ποιον σου μιλάω, να την πλησιάζει την κοπέλα και να την περιλαμβάνει με την ακατάσχετη φλυαρία του και είπα μέσα μου γιατί να μη δοκιμάσω κι εγώ δηλαδή. Τι ανέκδοτα για πόντιους της έλεγε, τι αστεία με κυράδες, πεθερές και τσομπάνους που πηδάνε κατσίκες της έλεγε δεν μπορείς να φανταστείς. Αστεία που λένε στον Γουολτ Ντίσνεϊ για να τον κρατάνε κατεψυγμένο στην κρυογονική κλινική που τον έχουν. Αλλά εκείνη ρε σε γελούσε, και γελούσε ειλικρινά, όχι προσποιητά για τους τύπους. Και πάνω που ήμουν βέβαιος ότι ο τύπος αυτός, που τυχαίνει να είναι και παντρεμένος, θα διαολοσταλθεί από την κοπέλα επειδή θα της είχε φανεί αφόρητα βαρετός μαθαίνω  προχθές ότι όχι μόνο βγήκαν μαζί αλλά πέρασαν και πολύ καλά.
Γι αυτό αποφάσισα κι εγώ να την πλησιάσω, λέγοντάς της αστεία τύπου Αρκά, Γούντι Άλεν, Τομ Ρόμπινς κτλ αλλά τελικά κατάλαβα ότι η κοπέλα είχε ξενερώσει από την πρώτη ατάκα, γι αυτό και σύντομα και κάποια στιγμή  τα παράτησα. Καμιά συμβουλή;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου