Τις προάλλες ζητάω από έναν εξπέρ του CEO και του
διαδικτυακού μάρκετινγκ να μου δώσει μερικές χρήσιμες και εξατομικευμένες
συμβουλές σχετικά με τον τρόπο που πρέπει κανείς να χρησιμοποιεί τις
λέξεις-κλειδιά προκειμένου να αυξήσει την επισκεψιμότητα της σελίδας του. Και πραγματικά με αιφνιδίασε, με όλα αυτά που μου είπε. –Να τοποθετείς, μου προτείνει, δίπλα
σε κάθε έννοια τη λέξη «φήμες». Για παράδειγμα, γράψε Νταλάρας «φήμες», Πάριος
«φήμες», Σαμαράς «φήμες» κτλ Κάντο και θα με θυμηθείς, μου λέει. Δε θα τους προλαβαίνεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου