Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Ο Περιμενάκιας

Πέραν πάσης αμφιβολίας ο Στέφανος Μ. είναι ο καλύτερος «Περιμενάκιας» της γειτονιάς που ξέρω. Και για τους μη κατέχοντες οφείλω να εξηγήσω ότι «Περιμενάκιας» είναι ο επαγγελματίας που στέκεται αντί για σένα σε μια ουρά και σ ειδοποιεί λίγο πριν έρθει η σειρά σου.
Την περασμένη εβδομάδα λοιπόν ο κ. Μιχάλης ο συνταξιούχος έφερε τον κόσμο άνω κάτω μέχρι να βρει το Στέφανο, μέχρι που τελικά τα κατάφερε.

-Να δούμε τώρα που θα σε βολέψω και σένα κύριε Μιχάλη, του λέει ο Στέφανος ανοίγοντας την ατζέντα του. Λοιπόν έχουμε και λέμε. Σήμερα έχω μια παράδοση πινακίδων, μια αναμονή σε ραντεβού κάποιας κοπέλας που θα καθυστερήσει λιγάκι και μετά έχω μια ουρά σε τράπεζα για σύνταξη. Έπειτα είμαι διαθέσιμος. Σε ενημερώνω όμως ότι για την κάθε αναμονή παίρνω σχεδόν δέκα ευρώ.

-Δέκα ευρώ; Του λέει ο κ. Μιχάλης.
Μα ο άλλος «Περιμενάκιας» ο Σωτήρης μου ζήτησε για την ίδια δουλειά μόνο πέντε.

-Ναι αλλά ο Σωτήρης δεν έχει τη δική μου εμπειρία, κύριε Μιχάλη, λέει ο Στέφανος.
Ξέρεις πόσα χρόνια περίμενα εγώ για να πάρω το απολυτήριο Λυκείου; Πάνω από 15 Ξέρεις πόσα χρόνια περίμενα για να πάρω το πτυχίο στα Αγγλικά; Πάνω από είκοσι. Ξέρεις πόσα χρόνια με είχε η γυναίκα μου εμένα στο περίμενε; Πάνω από 17. Γι αυτό λοιπόν θα σε παρακαλούσα  πολύ, κ Μιχάλη να μη με συγκρίνεις με ερασιτέχνες.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου