Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Η μάνα εν κρύο νερό, η μάνα εν μπουνιά στο εγώ

Κουβεντιάζει η μάνα μου με έναν κύριο, ο οποίος της εκθειάζει τα ατελείωτα προσόντα και τα ασύγκριτα πλεονεκτήματα των παιδιών του.
-Ο μεγάλος μου, της λέει, θεωρείται ένας από τους πιο έξυπνους οικονομολόγους, για να μη πω της Ευρώπης, της Νοτιοανατολικής μεσογείου.
-Ωωω, κάνει η μάνα μου, μπράβο μπράβο. 
-Ο δεύτερος μου ο Μιχαλάκης ασχολείται με μη κυβερνητικές οργανώσεις και εθελοντισμό και θεωρείται ότι έχει μια από τις μεγαλύτερες συναισθηματικές ευφυΐες στον κόσμο. Με απλά λόγια το παιδί μου είναι ένας Αϊνστάιν του συναισθήματος.
-Ωωω, κάνει η μάνα μου, μπράβο, μπράβο στο παιδί.
-Η δε μικρή μου κόρη, συνεχίζει ο κύριος, θεωρείται μια από τις πιο εύστροφες συμβούλους επενδύσεων στην Ελλάδα.
-Ωωω, μπράβο στο κορίτσι, λέει η μάνα μου
-Εσάς ο γιος σας τι κάνει; ρωτάει ο κύριος τη μάνα μου.

Εγώ τώρα να είμαι παραδίπλα να τους ακούω και να σκέφτομαι: «Άντε ρε μάνα, επιτέλους, πάρε, μια φορά, το αίμα σου πίσω. Πρόβαλλε κι εσύ όπως πρέπει το παιδί σου, πες αυτό που πραγματικά του αξίζει. Δείξε ότι αν θέλουμε κι εμείς μπορούμε  να προωθήσουμε τα δικά μας παιδιά.
-Ποιος γιος μου, ο Χάρης; λέει η μάνα μου. Σα δημοσιογράφος κάτι…




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου