Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Αμηχανία μήτηρ επαναλήψεως


Επειδή ήμουν κάποτε κι εγώ ένας από αυτούς τους συνεσταλμένους ανθρώπους  τρέφω ιδιαίτερη συμπάθεια σε όλους εκείνους  που όταν νιώθουν κάποια αμηχανία κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης επαναλαμβάνουν με ερωτηματικό την τελευταία λέξη του συνομιλητή τους.

Για παράδειγμα τους λέει ο άλλος:-Αύριο θα πάω στα Γιαννιτσά
-Στα Γιαννιτσά; λένε αυτοί

Ή το άλλο. -Η γυναίκα μου αγόρασε για την κόρη μας ένα μικρό πόνι.
-Πόνι; λένε αυτοί.

Η αλήθεια είναι βέβαια ότι ακόμα και τώρα το κάνω και γω μερικές φορές αυτό, αλλά το έχω σαφώς περιορίσει  θεαματικά σε σχέση με το παρελθόν.

 Το πολύ πολύ λοιπόν όταν μου πει κάποια γυναίκα ¨"Χάρη σε θέλω ακόμα και χωρίς νάχεις λεφτά" εγώ να πω: "Και χωρίς νάχω λεφτά;" Μέχρι εκεί όμως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου