Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Υπάρχουν σκυλόψαρα εδώ; απάντησε μου

Βλέπω στον ύπνο μου ότι στέκομαι πάνω σ ένα πελώριο βράχο, έχοντας στο πλευρό μου  ένα διάσημο γκουρού. Μπροστά μας αφρισμένα κύματα, να σκάνε στις ακονισμένες πέτρες.
-Χάρη, μου λέει. Αν δε μάθεις να παίρνεις ρίσκα στη ζωή σου, δε θα καταφέρεις να κάνεις τίποτα. Γι αυτό σου λέω, μη φοβάσαι. Πήδα μέσα στη θάλασσα. Κολύμπα.
-Μα εγώ ξέρω ότι εδώ έχει σκυλόψαρα, απαντάω.
-Τίποτα δεν έχει, μου λέει. Όλα είναι στο μυαλό σου . Κάνε μια έτσι και πήδα στο νερό.
-Μα εγώ ξέρω, του λέω,  ότι το μέρος εδώ είναι γεμάτο  καρχαρίες.
-Δεν υπάρχουν καρχαρίες, μου λέει, πήδα.
-Μα εδώ δεν ήταν, λέω, που ένας τύπος τις προάλλες παρασύρθηκε από τα ρεύματα;
-Λοιπόν, μου λέει. Θέλεις ή δε θέλεις να βουτήξεις, αγανάκτησα πια μαζί σου.
-Εντάξει του λέω, θα βουτήξω. Αλλά, θα περιμένω πρώτα να ξυπνήσω μήπως και ζεσταθούν λιγάκι τα νερά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου