Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

Το πρώτο συνδικάτο που επισκέφθηκε χθες το νέο υπουργό εργασίας για να διατυπώσει έστω και φιλολογικά τις απαιτήσεις του, ήταν φυσικά η ΑΔΕΔΥ. Ενώ την ίδια ώρα που ο Πάνος Καμμένος δηλώνει ότι ξεκινούν εκ νέου τα εξοπλιστικά προγράμματα (νέο χρέος), και την επομένη προκαλεί αναζωπύρωση της έντασης στο Αιγαίο, το οικονομικό επιτελείο της χώρας και ο νέος πρωθυπουργός διαπραγματεύονται με την άλλη πλευρά για την ακύρωση ενός μνημονίου, που η πραγματική του ισχύς έχει εκπνεύσει στις 31\12, και την απομείωση ενός χρέους που έχουμε απέναντι σε λαούς ακόμη και φτωχότερους από εμάς. Μη με ρωτάτε λοιπόν αν είμαι με τον φτωχό Πορτογάλο ή με τον Έλληνα που συστηματικά φοροδιαφεύγει και παρακάμπτει κάθε αξιοκρατική διαδικασία για να στρογγυλοκαθίσει εφ όρου ζωής στη καμπούρα των κορόιδων, γιατί θα σας πω όλη την αλήθεια. Ότι εγώ, σ αυτή τη διαπραγμάτευση που γίνεται αποκλειστικά και μόνο για την σωτηρία του αθάνατου πελατειακού συστήματος και των ελίτ είμαι με τον Πορτογάλο, το Σλοβένο και το Λιθουανό, κι ας πρόκειται να επωμιστώ μαζί σας ένα χρέος που μας αφορά λιγότερο από πολλούς άλλους. Κι ας έχω χάσει τη δουλειά μου από αυτήν την υπόθεση που θα σφραγίσει τη χαμένη γενιά μας. Για μένα αυτό θα πει αριστερή συνείδηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου