Τη δυνατότητα να διαμορφώνουν την μουσική λίστα του τοπικού τους καταστήματος θα δώσουν στους πελάτες και τους εργαζόμενους το Spotify και τα Starbucks, μέσα από την ολοκλήρωση μιας έξυπνης συμφωνίας για την προώθηση του Spotify Premium. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν τα μέλη με μοναδική πρόσβαση στην υπηρεσία του Spotify θα μπορούν να επηρεάσουν ποια τραγούδια θα καταφέρουν να μπουν στις in-store λίστες παραγωγής.
Το πρόγραμμα αρχικά θα ξεκινήσει με 150.000 εργαζόμενους ενώ το σχέδιο στη συνέχεια είναι να επεκταθεί σταδιακά η υπηρεσία και στους πελάτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου