Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Θα τρίζουν τα κόκαλα του Οιδίποδα


Προ ολίγων ημερών ένας φίλος, μου λέει.
-Χάρη, φίλε μου, η μάνα μου έχει χάσει εντελώς το μυαλό της με τον Τσίπρα. Να φανταστείς ότι την προηγούμενη εβδομάδα, με κάλεσε στο πατρικό μου για φαγητό  και τελικά μου τηγάνισε μόνο αυγά επειδή λέει ότι έβλεπε ομιλία του στην τηλεόραση και ξεχάστηκε. Μετά πετάγεται ένας άλλος φίλος μας και λέει: -Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τη δικιά μου τη μάνα. Από τότε που βγήκε πρωθυπουργός ο Τσίπρας ούτε τηλέφωνο δεν παίρνει να ρωτήσει τι κάνω, ούτε από το σπίτι περνάει να καθαρίσει, ούτε καν ταπεράκια δε μου στέλνει πια.

-Παιδιά μην ανησυχείτε τους λέω εγώ. Η πραγματικότητα είναι αυτή: πως  οι γυναίκες άνω των 65 ετών έχουν σχεδόν όλες ερωτευθεί τον Τσίπρα. Τι να κάνουμε έτσι είναι η ζωή. Ας το δούμε λιγάκι χαλαρά. Και να μην ανησυχείτε καθόλου διότι αυτού του είδους οι έρωτες συνήθως περνούν πολύ γρήγορα. Ωστόσο ,για καλό και για κακό, δεν χάνεται τίποτα να τις  έχετε αυτό το διάστημα τις μανάδες σας από κοντά . Μη του γράψουν και κανένα σπίτι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου