Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Πώς να κοροϊδεύετε τον εαυτό σας χωρίς να το καταλαβαίνουν οι υπόλοιποι

Τα βάλαμε κάτω μ ένα φίλο λογιστή για να δούμε πως θα γινόταν να βάλω διαφημίσεις στο Blog μου ώστε να δηλώνω κανονικά στην εφορία όλα τα έσοδα που δυνητικά θα έχω.
Είπαμε λοιπόν ότι κάποια στιγμή μπορεί για παράδειγμα  να βγάζω  μέχρι και 1000 ευρώ το μήνα, οπότε οι υποχρεώσεις μου θα διαμορφώνονταν ως  εξής:
Από τα 1000 ευρώ το μήνα η Google θα παρακρατούσε ως ΦΠΑ το 19% για να το αποδώσει στις ιρλανδικές αρχές οπότε θα μας έμεναν  περίπου 740
Από αυτά αν αφαιρούσαμε περίπου 250 ευρώ το μήνα για ΟΑΕΕ θα έμενε ένα υπόλοιπο 490 ευρώ.
Τώρα, αν ισχύει  το αγγελιόσημο 19% που θα πρέπει να πληρώνω το χρόνο, θα απόμεναν χοντρικά 290 ευρώ.
Σ αυτό αν προσθέτανε και την έκτακτη εισφορά το ποσό θα πήγαινε αμέσως αμέσως στα 240  το μήνα.
Αν βάζαμε και  τηλέφωνα, ρεύματα, ΕΝΦΙΑ κτλ το ποσό θα πήγαινε κατευθείαν στο μηδέν

Δε θα χαλούσε  κανένας υπολογιστής; Δε θα κολλούσε κανέναν ιό; Δε θα χρειαζόταν κανένα λογισμικό; Άλλα εκατό ευρώ το μήνα το λιγότερο τα οποία θα έπρεπε προφανώς να βρω  από άλλη πηγή εσόδων. Οπότε. στο υποθετικό σενάριο που με θέλει να βγάζω 1000 ευρώ το μήνα εγώ θα χρωστάω περίπου 100 ευρώ στην καλύτερη περίπτωση, λέω στο λογιστή μου.- Ε δε θα πληρώνεις και σε μένα κανένα εικοσάρικο το μήνα; μου λέει αυτός. Άρα πολύ χοντρικά,  αν θέλεις να κερδίζεις 1000 ευρώ από το διαδίκτυο το μήνα, θα χρειάζεσαι περίπου να ξοδεύεις 1120 ευρώ, μου είπε και αμέσως διαμαρτυρήθηκε ότι τάχα κρύωσε ο καφές του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου