Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2015

Η ιστορία θα ξαναρχίσει

Μια αναλαμπή αστείου
στην ουρά ενός ταμείου
που θα έχει μέχρι αύριο ξεχαστεί
πώς να γίνει ένα γρανάζι
είπε κάποια που σου μοιάζει
σε αυτή τη διαλυμένη μηχανή

οι ταμίες συγκινούνται
πως θα απολυθούν φοβούνται
για να γίνει η αλυσίδα πιο σφιχτή
πεντακόσιοι θα διωχθούνε
δήθεν οι άλλοι να σωθούνε
το ποτάμι του θανάτου είναι σταχτί

γέμισαν οι αναμνήσεις
παρδαλές διαφημίσεις
χαζοτράγουδα που βγάζει ο συρφετός
το αναλόγιο που βρίσκω
προσφορά είν από τη ΜΙΣΚΟ
προσφορά απ την ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ ο στρατός

μέσα απ το στενό πορτάκι
βγαίνουν δάσκαλοι και δράκοι
από μία σχολική μας εκδρομή
πριν το πρώτο το φιλάκι
του Σαββίκου το σουβλάκι
χορηγός θα μπει σ ανύποπτη στιγμή

με κοιτάζει η ταμίας
με ηρεμία υστερίας
και μου λέει: η colgate είναι αλλιώς
η καμένη γη θ ανθίσει
η ιστορία θα ξαναρχίσει
σκέφτομαι με μουσική από «kolynos».

Πόλεμος εθνικών συμφερόντων στις πλάτες εκατομμυρίων προσφύγων (ΣΧΟΛΙΟ)

Άρχισαν σήμερα τις πρώτες τους συνομιλίες στη Βιέννη, οι κύριοι διπλωματικοί παράγοντες του συριακού ζητήματος, μεταξύ των οποίων το Ιράν και η Σαουδική Αραβία. Στη σύνοδο συμμετέχουν εκπρόσωποι από 20 χώρες, αλλά όχι εκπρόσωποι των δύο πλευρών που εμπλέκονται στη συριακή σύγκρουση.

Λίγο νωρίτερα, μιλώντας σε δημοσιογράφους πριν από την έναρξη των συνομιλιών ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Τζον Κέρι εξέφρασε την ελπίδα του ότι θα μπορέσει να υπάρξει πρόοδος.

Υπό τις παρούσες συνθήκες αναρχίας, δεν μπορούν να διεξαχθούν κανονικές εκλογές στη Συρία, δήλωσε ο Αχμέντ Αλ Σεούντ της 13ης Μεραρχίας.

Αυτή τη τη στιγμή οι μόνες χώρες που προσφέρουν σημαντική υποστήριξη στην κυβέρνηση του Άσαντ είναι το σιιτικό Ιράν και η Ρωσία, οι οποίες δεν ασχολούνται με το πραγματικό πρόβλημα στη Συρία. Αντίθετα, χώρες όπως η Σαουδική Αραβία, το Κατάρ και η Τουρκία αξιώνουν την άμεση αποχώρηση του Άσαντ από την εξουσία, προσβλέποντας στην εξυπηρέτηση των δικών του συμφερόντων στην περιοχή. Ανοχή στον Άσαντ κατά τη διάρκεια μιας σύντομης μεταβατικής περιόδου προσφέρουν οι ΗΠΑ, αλλά με την προϋπόθεση ότι ο πρόεδρος της Συρίας θα πρέπει στη συνέχεια να εγκαταλείψει το αξίωμά του. Οι πάλαι ποτέ πανίσχυρες ΗΠΑ, που μοιάζουν πια με έναν κουρασμένο σερίφη που δεν έχει ούτε τη θέληση αλλά ούτε και τη δύναμη να επιβάλλει μια συγκεκριμένη γλώσσα πειθούς.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2015

Οι "Φίλοι της Φύσης" απαιτούν από τους μεγάλους ρυπαντές του πλανήτη να αναλάβουν τις ευθύνες τους


Στο πλαίσιο υιοθέτησης μιας παγκόσμιας συμφωνίας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής το Δεκέμβριο στο Παρίσι, τα μέλη της παγκόσμιας ομοσπονδίας συλλογικοτήτων "Οι φίλοι της φύσης" ζητούν ξεκάθαρους στόχους για όλες τις χώρες και αλληλέγγυες μορφές χρηματοδότησης και μεταφοράς τεχνολογίας κυρίως προς τις χώρες που αποτελούν τα μεγάλα θύματα της κλιματικής αλλαγής και που ελάχιστα συμμετέχουν στην εκπομπή γενεσιουργών αιτίων της.

Ειδικότερα οι "Φίλοι της Φύσης" με ανακοίνωσή τους απαιτούν "μια συμφωνία για την αποτελεσματική προστασία του κλίματος του πλανήτη, τέτοια που να δημιουργεί κοινωνική και οικολογική δικαιοσύνη και θα αποτελεί βάση για αειφόρο πλανητική ανάπτυξη του περιβάλλοντος και της κοινωνίας που ωφελεί όλους εξίσου. Στην ανακοίνωσή τους οι "Φίλοι της Φύσης" απαιτούν επίσης "τη θέσπιση καθαρών κανόνων διαφάνειας στην εκτίμηση της υλοποίησης των στόχων καθώς και μεγαλύτερες επενδύσεις στην καινοτομία και στην έρευνα".

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2015

Συνεχίζεται η αποεπένδυση στην Ελλάδα. Τη Ρουμανία επέλεξε η Microsoft (ΣΧΟΛΙΟ)




Συνεχίζουν να φυλλοροούν οι αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα. Λόγω της αστάθειας και της αβεβαιότητας που επικρατεί στη χώρα μας προς ματαίωση οδεύει η μεγάλη επένδυση της Microsoft, η οποία θα υλοποιήσει τελικά το σχέδιό της για κέντρο υποστήριξης των προϊόντων της (support center) στη Ρουμανία. Πρόκειται για επένδυση που θα δημιουργούσε στη χώρα μας περί της 550 θέσεις εργασίας, αριθμός που αν και δεν είναι θεαματικός, πιστεύεται ότι θα δημιουργούσε  θετικό αντίκτυπο στο εξωτερικό.

Το ενδεχόμενο αποχώρησής τους από την ελληνική αγορά εξετάζουν επίσης και κάποιες φαρμακευτικές εταιρείες αμερικανικών συμφερόντων , οι οποίες βλέπουν  τις οφειλές του δημοσίου προς αυτές να διογκώνονται συνεχώς. Επόμενος πιθανός προορισμός τους θα είναι η Κύπρος και η Βουλγαρία.

Τέλος, το βασικό συμπέρασμα από την είδηση ότι η Κύπρος βγαίνει οριστικά από το μνημόνιο ανακοινώνοντας ότι απευθύνεται ξανά στις αγορές με έκδοση δεκαετούς ομολόγου είναι ότι η επιτυχία κάποιας χώρας δεν απαγορεύεται από κανέναν. Προφανώς, η Κύπρος, όπως νωρίτερα η Ιρλανδία, η οποία πια δανείζεται με αρνητικό επιτόκιο και η Πορτογαλία, έκανε τα σωστά πράγματα, για να μπορεί σήμερα να ανακοινώνει ότι έχει καλυμμένες για τα επόμενα 2 χρόνια τις χρηματοδοτικές της ανάγκες και να παρουσιάζει πλεόνασμα περίπου 1,8 δις ευρώ, εξελίξεις που τις δίνουν τη δυνατότητα να ανακτήσει την εθνική της κυριαρχία. Η Ελλάδα, παραμένει απωθητική ως επιλογή για τις ξένες επενδύσεις  αφενός επειδή θεωρείται ακόμα επιλογή υψηλού ρίσκου , αφετέρου επειδή όλοι πια βλέπουν ότι καμιά κυβέρνηση δεν τολμάει να αγγίξει τη γενεσιουργό αιτία των προβλημάτων της.






Ο Μπουτάρης στη χώρα της αλήθειας

Με τη μισή Αθήνα ο ένας
Με τέσσερις χιλιάδες ο άλλος
Με τρία οκτακόσια (3.800) ο τρίτος
τρίτος μα πιο επιλεκτικός

Ο Σνόουντεν βλέπει εξωγήινους
Ο Τσίπρας σκίζει τα μνημόνια
Φέρνει δουλειές ο Βενιζέλος
Ο Σαμαράς wifi

Ανάπτυξη σε τρία χρόνια
Όταν το χρέος μειωθεί
Ο Κοντονής κάθαρση φέρνει
Ο Μπόμπολας δουλειές δεν παίρνει

Ούτε οι άλλοι εργολάβοι
Θα μπει μια τάξη στα κανάλια
Η ΕΡΤ δεν βάζει επαναλήψεις
Είναι κατά στις καταλήψεις

Ο Κλίντον φέρνει επενδύσεις
Τις αγορές ο Μάρδας φέρνει
Ελληνικό Νταβός θα φτιάξει
Ο υπουργός κονομικών

Κι εσύ ρε Δήμαρχε Μπουτάρη
Πολιτικέ των διδαγμάτων
Ούτε  μια λάμπα δεν ανάβεις
Αγάθωνος μ Αγίων Πάντων

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2015

Οι άρρωστοι επιβίωσαν

Αμόλαγε κοτόπουλα στις κάμαρες που είδες
να βάλει σε λογαριασμό μαμούνια, κατσαρίδες
ο μέσος όρος ήτανε τριάντα στο δωμάτιο
το ίδιο στρώμα νοίκιαζε διπλά, δεν είχε άγιο

τη νύχτα όλη δούλευε, κοιμότανε τη μέρα
πληροφορίες σού λεγε για να περάσεις πέρα
το σπιτικό της έζεχνε, βρωμούσε από χρόνια
δακρύβρεχτο το μέσα της μα ελάχιστη η συμπόνια

την αδελφή της έβριζε που βόηθαγε τους ξένους
και τίποτε δεν κέρδιζε απ τους καταραμένους
η ίδια εγκαταλείφτηκε από γονείς και θεία
και μόνη της κρατήθηκε πίσω απ τα σφαγεία

«στρωσίδια δε μοιράζονται», εξήγησε στον ξένο
ν αρχίσουνε να βιάζονται, θα πέρναγε το τρένο
τους έδειξε τη σήραγγα που βγάζει σ άλλο τόπο
και κάρφωσε μια σύριγγα στο μπράτσο της με κόπο

οι χώρες οι ενδιάμεσες είναι η μόνη Ιθάκη
άντεξες μαύρες θάλασσες πέθανες σε χαντάκι
είχε μια δυο συμπάθειες μά δάκρυ για κανένα
τρεφόταν μ αντιπάθειες κι όλα της ήταν ξένα

οι άρρωστοι επιβίωσαν οι υγιείς πεθάναν
κι όσους δεν υπολόγιζαν από τους πρώτους φτάναν
στη χώρα των μεγάλων των μισθών το καλοκαίρι
έφτασαν τώρα οι νεαροί μα πιο νωρίς οι γέροι

Thessaloniki-Greek Navy


Thessaloniki-Horse


Thessaloniki-New Port


Κυριακή, 25 Οκτωβρίου 2015

Ανίερη Συμμαχία (Black Mass) (ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ)

ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: Η αληθινή ιστορία του Αμερικανο- Ιρλανδού γκάνγκστερ Whitney Bulger ο οποίος απολάμβανε τον διπλό ρόλο του εγκληματία και του πληροφοριοδότη του FBI, προκειμένου να βοηθήσει στην εξάρθρωση της τοπικής κόζα νόστρα με σκοπό να επεκταθεί ακόμη περισσότερο στην περιοχή του.

Ο Scott Cooper επιστρατεύει κάθε σκηνοθετικό τέχνασμα προκειμένου να ξεπεράσει τον σκόπελο της συναισθηματικής ακινησίας, στην οποία έχει καταδικαστεί ο ήρωάς του, φέρνοντας στην επιφάνεια το εγκληματικό του παρελθόν. Το αποτέλεσμα, που υιοθετεί για ένα μεγάλο μέρος της ταινίας την οπτική γωνία του ανίκανου να εκφράσει οποιοδήποτε συναίσθημα Τζόνι, είναι μια νέα πρόταση για το γκαγκστερικό δράμα και παράλληλα ένας σκηνογραφικός αλλά και ρυθμικός θρίαμβος που συνδυάζει, υποφωτισμένη ατμόσφαιρα, κουστούμια, ενδυμασίες, αρχιτεκτονική και ηρεμία , τα οποία  σχεδόν αβίαστα μας μεταφέρουν στις δεκαετίες του 70 και του 80. Η σκονισμένη αδράνεια του FBI αναστατώνεται προσωρινά, όταν τα στελέχη του καλούνται, θέλοντας και μη, να συνεργαστούν με τον αμφιλεγόμενο αρχηγό μιας συμμορίας, ο οποίος έχει ήδη εκτίσει 12 χρόνια στο Αλκατράζ. Όπως είναι αναμενόμενο σε τέτοιες περιπτώσεις, και μέχρι να σκάσει οριστικά το σπυρί της καχυποψίας, οι μεν έχουν μάθει κάτι για τους δε και ο καθένας ξεχωριστά για τον εαυτό μου και εμείς έχουμε συνειδητοποιήσει καλύτερα απ όλους ότι αν ο (Cooper) δεν ήξερε να χειρίζεται τόσο ελλειπτικά το υλικό του, θα είχαμε βγει από το σινεμά με απογοήτευση και αλλεργία στα ηθικά διδάγματα.


 
Έτσι, ό,τι αναπόφευκτα θα μπορούσε να παραμείνει-και ως ένα βαθμό είναι-μία μελέτη στην αδυναμία της ανθρώπινης θέλησης, η οποία δικαιολογείται με την προάσπιση αξιών όπως η αιώνια πίστη στη φιλία και η εμπιστοσύνη, μετατρέπεται από τον σκηνοθέτη και τον διευθυντή φωτογραφίας  σε ένα διαρκές παιχνίδι ανάμεσα στο παρόν και το παρελθόν, εικονοποιώντας ακόμη και τις πιο ασήμαντες αναμνήσεις μας από την ατμόσφαιρα της γκαγκστερικής ταινίας της   δεκαετίας του 70 κατά πολλούς της  μεταβατικής,  κατά άλλους της αποτοξίνωσης.

Η ταινία είναι καλή, δεν βγαίνεις εύκολα με παράπονα από την αίθουσα, όμως έχει και αδυναμίες. Η απεικόνιση των σχέσεων του  Whitney Bulger με συνεργάτες, συγγενής, φίλους και αστυνομικούς και της κυκλώπειας προσπάθειας του Cooper να συμπυκνώσει  την εγκληματική  υπερδραστηριότητα του τρομακτικού ήρωά του σε σχεδόν 122 λεπτά είναι ομολογουμένως ικανοποιητική, όμως, οι φευγαλέες μονάχα ματιές στο παρελθόν του Whitney δεν αρκούν για μια ολοκληρωμένη σκιαγράφηση του χαρακτήρα του ως εγκληματική προσωπικότητα  και συνάμα υπερευαίσθητου πατέρα και γιου, αφήνοντας τελικά την ταινία μετέωρη εν μέσω περιορισμένων δυνατοτήτων.

Ως έχουν τα πράγματα ο αρχιμαφιόζος-τον οποίο ερμηνεύει εκπληκτικά ο Τζόνι Ντεπ- αρχίζει να παίρνει τον κατήφορο όσο πλησιάζει προς το τέλος ενώ οι προσωρινές και ανίερες γέφυρες ανάμεσα στον ίδιο και το FBI, καταρρέουν στο φως της ημέρας με την απλή συνειδητοποίηση ότι καθένας από τους παρανόμους που  συγχρωτίζονται μαζί του  έχει ήδη παραδοθεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στην μοίρα που τον κατατρέχει.


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: 7/10


Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2015

Thessaloniki-Aristotelous-Pegeons


Thessaloniki-Seamew


Greece-Thessaloniki-Figure


Ταλέντα σαν τα καλοκαίρια



Το τηλεσκόπιο που κρατάς
όλο σε φίλους το γυρνάς
άντε και σε κανά γνωστό
σε συστημένο ή αδελφό

λες πως τα άστρα αγαπάς
μα όλο τους δίπλα σου κοιτάς
το τηλεσκόπιο δε γυρνάς
γι αυτό και μίκρυνε η Ελλάς

ταλέντα σαν τα καλοκαίρια
μέσα στης πόλης τη μιζέρια
ταλέντα σαν τα καλοκαίρια
που δε σταμάτησε η βροχή
γεννιούνται χάνονται αστέρια
τα τηλεσκόπια αλλάζουν χέρια
γεννιούνται χάνονται αστέρια
και λάμπουν φίλοι και γνωστοί

δεν παραμέρισες ποτέ
δρόμο δεν άνοιξες τρελέ
για να περάσει λίγο φως
και από σένα ο πιο καλός
το τηλεσκόπιο που κρατάς
μεγάλος σού γινε βραχνάς
μ αυτό τα αστέρια δεν κοιτάς
κι όλο σε φίλους το γυρνάς

ταλέντα σαν τα καλοκαίρια
μέσα στης πόλης τη μιζέρια
ταλέντα σαν τα καλοκαίρια
που δε σταμάτησε η βροχή
γεννιούνται χάνονται αστέρια
τα τηλεσκόπια αλλάζουν χέρια
γεννιούνται χάνονται αστέρια
και λάμπουν φίλοι και γνωστοί

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2015

Ο μαύρος κόκορας

painting: Archibald Thorburn

Αυτό που οι Θιβετιανοί καλούν «τρελή σοφία»
είναι μια αλάνθαστη στιγμή κενή από ουσία
είναι μια ανόητη στιγμή γυμνή και ξοδεμένη
αυτό που οι Θιβετιανοί καλούνε ειμαρμένη

το χέρι βάζουν στη φωτιά, μισούνε τα ταξίδια
το πριν, το τώρα, το μετά, τους φαίνονται όλα ίδια
τα κυνηγόσκυλα αλυχτούν σαν νά ρχεται βαπόρι
στα ίχνη του Ταοϊσμού το αιώνιο ανηφόρι

χιονονιφάδες του βουνού, που σιωπηλά καπνίζει
ο μαύρος κόκορας του νου στην ξαστεριά γυρίζει
και βρίσκει κάποιον του συρμού που αν θες θα σε στηρίζει
και τότε είναι πάντα που αρχίζει να χιονίζει 

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2015

Η μικροκλέφτρα

painting: Pieter Bruegel


Είναι εβδομήντα, πάνω κάτω, λέει
κι έχει διαμάντια κι άστρα στην ψυχή
ακούει τον άλλον και μαζί του κλαίει
και είναι δίπλα του σε όποιον χρειαστεί

μα κουβαλάει τα ελαττώματά της
σαν μένει μόνη σε σπίτι αλληνής
απλώνει χέρι και κλέβει απ τα δικά της
κάτι μικρούλια και ασήμαντα θα πεις

θα κλέψει 20 λεπτά απ το τραπέζι
δυο χαρτομάντιλα με στάμπα απ το ναό
μα οι φιλενάδες της που ξέρουν πια τι παίζει
της δείχνουν πίστη πιο πολύ κι από θεό

λεφτά δεν κλέβει από ένα ευρώ και πάνω
και μανταλάκια μόνο αν είναι πλαστικά
ένα κουτάλι το έγκλημά της το μεγάλο
χέρι δεν έβαλε ποτέ σε ασημικά

κάποτε έχασε μια φίλη της 50
μα ήταν σίγουρη πως δεν τα πήρε αυτή
η μικροκλέφτρα μόλις πάτησε τα εξήντα
στον ιερέα πήγε να θεραπευτεί

μα όπως έβγαινε απ το γραφείο μέσα
με καθαρή κι αλαφρωμένη την ψυχή
ένα τσιρότο του χε κλέψει η μπαμπέσα
μια μπομπονιέρα κι ένα χάρτινο κουτί

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2015

Thessaloniki-West Side-Old Factory 2015


Θεσσαλονίκη-Λιμάνι-Γερανοί 2015


Θεσσαλονίκη-Γερανοί 2015


Thessaloniki-Factory 2015


Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2015

Όλα ή τίποτα εκεί...

Painting: Rene Magritte


Βρήκε τα πράγματα αλλαγμένα
μια υποθηκευμένη γη
στους δανειστές όλα δοσμένα
το καφενείο στη σιωπή
το καφενείο στη σιωπή

έχει ένα γιο και μία κόρη
πού μαθαν μόνο Αγγλικά
έφυγε νέος με βαπόρι
γύρισε στα πενήνταεπτά
γύρισε στα πενήνταεπτά

κάποιοι τον βλέπουν στην πλατεία
λένε: «του ταχυδρόμου ο γιος»
πού λειπε χρόνια είκοσιτρία
κι έγινε μια βραδιά καπνός
κι έγινε μια βραδιά καπνός»

τον πλησιάζουν τον ρωτούνε
«ήρθα να μείνω» λέει αυτός
μα εδώ οι άνθρωποι δε ζούνε
του λέει ένας νεαρός
του λέει ένας νεαρός

«δεν έχεις ζήσει και δεν ξέρεις
μοιάζεις πως είσαι από χωριό
εκεί αν δεν τα καταφέρεις
περνάς χειρότερα από δω
περνάς χειρότερα από δω

πάει η Αμερική που ξέρεις
της ευκαιρίας η καρδιά
τώρα ή σκοτώνεις ή αρρωσταίνεις
όλα ή τίποτα εκεί δα
όλα ή τίποτα εκεί δα

γεννιούνται άνθρωποι με μάρκες
και ετικέτες στο κορμί
τσιτώνουν οι έφηβες τις σάρκες
ράβουν χαμόγελα οι γιατροί
ράβουν χαμόγελα οι γιατροί»

ψάχνει έναν τόπο να νικιέται
ν αποτυγχάνει να μπορεί
να την αράζει, να μισιέται
να μην μπορεί ν αγαπηθεί
να μην μπορεί ν αγαπηθεί

ψάχνει έναν τόπο να μυρίζει
καλύτερα από Αμερική
έστω κι αν δεν τα ξεχωρίζει
θυμάρι από καμένη γη
θυμάρι από καμένη γη

Σάββατο, 17 Οκτωβρίου 2015

Τον σωσία μου σχεδόν κοιτάζω


painting: Ernst Lutwig Kirchner



Βλέπω ένα παιδί, κούρεμα γουλί
πιάνει ένα σκυλί, και τ αγκαλιάζει
λάσπη στην αυλή, κάτω ένα κερί
πόσο το παιδί αυτό μου μοιάζει

του τριάντα γιος, ναύτης κι οδηγός
λέει η λεζάντα που διαβάζω
μα εγώ είμαι αυτός, πιο σημερινός
τον σωσία μου σχεδόν κοιτάζω

ψάχνω και ρωτώ, νιώθω πανικό
σ έκθεση παλιάς φωτογραφίας
λεύκωμα ζητώ, στάζω εκατό
πάνε τα λεφτά, μιας αγγαρείας

βλέπω πιο καλά, μάτια γαλανά
έχει το παιδί, δίπλες στη μέση
λίγο πιο ψηλό και πιο πλαδαρό
τελικά καμιά μ εμένα σχέση

στο ταμείο γυρνώ, λεύκωμα κρατώ
κι ώρες προσπαθώ να το επιστρέψω
δε θα τα αρνηθώ,  ήταν βιαστικό
τώρα ένα μήνα πως θ αντέξω


Copy Μέρκελ (Για όλα τα ασήμαντα που καθορίζουν τη ζωή μας)

Όταν η νεαρή μητέρα αντιλήφθηκε ότι το μικρό αγγελούδι της η Ναταλία έμοιαζε τόσο πολύ με τη Μέρκελ, το στομάχι της ήταν τόσο δυνατό που μπορούσε να χωνέψει ακόμη και πέτρες. Αυτό θα πει πως δεν ήταν άνθρωπος που θα χαλούσε τη ζαχαρένια του με μικροσκοτούρες ούτε που θα έδινε υπερβολική σημασία σε όλα χωρίς να αφήνει τίποτε να πέσει κάτω.
 Όταν , όμως, διαπίστωσε ότι η μικρή της η Ναταλία έμοιαζε τόσο πολύ με τη Μέρκελ, κι αυτό συνέβη ένα πρωϊ που της χτένιζε τα μαλλιά μπροστά στον καθρέφτη, έγινε αρκετά οξύθυμη, ευερέθιστη, ακόμη και χολερική, χωρίς να εξηγεί σε κανένα την αιτία που προκαλούσε αυτή τη συμπεριφορά, ούτε καν στον άντρα της.
 Στο κρεβάτι του ύπνου έπεφτε σχεδόν πάντα νευριασμένη και κάθε φορά που το κοριτσάκι της επέστρεφε από το σχολείο η μητέρα περίμενε στην είσοδο του σπιτιού σαν ιερή πολεμίστρια έτοιμη από καιρό να ανταποδώσει τα πυρά, σε περίπτωση που η κόρη της θα διαμαρτυρόταν ότι κάποιο παιδάκι θα την έχει κοροϊδέψει και θα την έχει πει Μέρκελ.
 Πέρασαν δύο χρόνια με αυτόν τον βρόγχο στο στομάχι. Δύο χρόνια που η μητέρα άκουγε τα καλύτερα λόγια για την ομορφιά και την εξυπνάδα της κόρης της χωρίς να μπορεί να τα φχαριστηθεί  γιατί το μυαλό της ήδη τρεφόταν από ένα προληπτικό μίσος για όλα τα παιδάκια που θα μπορούσαν να κοροϊδέψουν το δικό της.
 Όταν λοιπόν κάποια μέρα η μικρή Νικολέτα γύρισε στο σπίτι με τα μάτια της κλαμένα και είπε στη μητέρα της ότι ένα παιδάκι τη φώναξε Μέρκελ εκείνη γούρλωσε τα μάτια της και άρχισε να ουρλιάζει.
Τότε ο πατέρας που ήταν μάρτυρας στη σκηνή άρχισε να καταλαβαίνει πολλά για την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά της γυναίκας του τα τελευταία δύο χρόνια, διότι είχε και ο ίδιος φυσικά καταλάβει την αναντίρρητη ομοιότητα της κορούλας του με τη Μέρκελ αλλά φυσικά δεν είχε δώσει καμιά σημασία.
 Η οργή της μάνας ξέσπασε πρώτα πάνω στον άντρα της. Τον είπε αδιάφορο, τον είπε άνεργο και χαραμοφάη τον είπε ότι δεν κάνει τίποτε για το παιδί του κι ότι μόνο για τα like του κόσμου νοιάζεται.
Το επόμενο πρωϊ η μικρή Νικολέτα δεν πήγε στο σχολείο. Η μάνα της όμως ήταν εκεί με το πρωϊνό κουδούνι, κι όταν τα παιδιά μπήκαν όλα στις τάξεις εκείνη όρμησε μέσα στο γραφείο της διευθύντριας και άστραψε και βρόντηξε. Στο σπίτι της γύρισε μετά παντελώς εξαντλημένη και για πρώτη φορά έπιασε το στομάχι της από τους πόνους.
Η Νικολέτα δεν πήγε στο σχολείο ούτε την επόμενη ούτε την μεθεπόμενη ημέρα. Αντίθετα, η μητέρα της την πήγε σ ένα κομμωτήριο και της άλλαξε εντελώς τα μαλλιά της. ‘Όταν γύρισε στο σχολείο η Νικολέτα, τα παιδιά, τα οποία στο μεταξύ είχαν γκαζωθεί δεόντως από δασκάλα και διευθύντρια την υποδέχθηκαν με απόλυτη ηρεμία και σιωπή. Από εκείνη την ημέρα δεν την ξανακορόιδεψε κανένα παιδί μέσα στην τάξη της. Η Νικολέτα το περιστατικό το ξέχασε πολύ γρήγορα, αλλά η μητέρα της κάθε βράδυ έσφιγγε και μεγάλωνε στο στομάχι της ένα κόμπο προετοιμαζόμενη για μελλοντικούς πολέμους και ιερές μάχες εναντίον της βάρβαρης φάρας των παιδιών.
Ώσπου, όταν ένα μεσημέρι η μικρή Νικολέτα γύρισε χαρούμενη στο σπίτι της έχοντας κερδίσει την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου τον τίτλο της πιο όμορφης μέσα στην τάξη της δεν βρήκε τη μητέρα της στο σπίτι για να της το πει παρά μόνο τη θεία της που την ενημέρωσε γι αυτό που είχε συμβεί.

Της είπε δηλαδή ότι είχαν εισαγάγει εσπευσμένα τη μητέρα της σε μια κλινική επειδή παρουσίασε διάτρηση στομάχου πρώτου βαθμού κι ότι θα έπρεπε να μείνει μαζί της για λίγες ημέρες. Δεν ήταν τίποτε σοβαρό, την καθησύχασε,  αλλά μια ευαισθησία θα την ακολουθούσε για όλη της την ζωή.




Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2015

Η Βρετανία αρνείται να περιθάλψει εκτός της πρεσβείας του Ισημερινού τον Τζούλιαν Ασάνζ


Ότι η βρετανική κυβέρνηση αρνήθηκε να επιτρέψει στον ιδρυτή των Wikileaks Τζούλιαν Ασάνζ να λάβει ιατρική περίθαλψη εκτός της πρεσβείας του Ισημερινού στο Λονδίνο κατήγγειλε την Τετάρτη ο Ισημερινός. Σύμφωνα με την καταγγελία ο 44χρονος Ασάνζ λόγω του γεγονότος ότι ένιωθε βαθύ πόνο στον δεξιό του ώμο επί τρεις μήνες ζήτησε να υποβληθεί σε μαγνητική τομογραφία χωρίς ωστόσο η βρετανική κυβέρνηση να εξασφαλίσει τους όρους για να γίνει αυτό.

ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: Η Νιότη (Πάολο Σορεντίνο)



Νέες ταινίες. Η Νιότη του Πάολο Σορεντίνο με αρκετά αντιφατικές κριτικές στις αποσκευές της δεσπόζει ανάμεσα στις νέες ταινίες της εβδομάδας. Ο λόγος είναι φυσικά η παρουσία των Μάικλ Κέην και Χάρβεϊ Καϊτέλ, ο πρώτος στον ρόλο ενός διάσημου συνθέτη και μαέστρου ενώ ο δεύτερος ενός χολιγουντιανού σκηνοθέτη. Ο λόγος, η ζωή , ο θάνατος, οι απογοητεύσεις και οι έρωτες, μαζί με τα δυσδιάκριτα μικροπράγματα της ζωής κυριαρχούν στις συζητήσεις των δύο παλιών φίλων και συμπεθέρων, που άλλοτε ερίζουν για θέματα ασήμαντα κι άλλοτε συμφωνούν, περνώντας
τις θερινές διακοπές τους στις ελβετικές Άλπεις.

Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2015

Στον Τζαμαϊκανό συγγραφέα Τζέιμς Μάρλον το βραβείο Man Booker 2015


Με ένα βιβλίο 680 σελίδων ο Μάρλον Τζέιμς γίνεται ο πρώτος Τζαμαϊκανός συγγραφέας που κερδίζει το βραβείο Man Booker. Πρόκειται για το μυθιστόρημα "A Brief History of seven killings" (Μια σύντομη ιστορία επτά φόνων) ένα βιβλίο, το οποίο όπως περιέγραψαν οι κριτικοί είναι γεμάτο "βία, εκπλήξεις και πολλές ανατροπές". Το βιβλίο αυτό είναι το τρίτο μυθιστόρημα του Τζέιμς.  Η τελετή απονομής του βραβείου, το οποίο συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 77.000 δολαρίων έγινε το βράδυ της Τρίτης στο Λονδίνο.

Οι αεροσυνοδοί που κοιμούνται στις θέσεις των χειραποσκευών και το πρόβλημα ασφάλειας των πτήσεων (ΣΧΟΛΙΟ)

Viral έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα στα κινέζικα sοcial media φωτογραφίες αεροσυνοδών που πλαγιάζουν στις θέσεις των μικρών χειραποσκευών που διαθέτουν για τους πελάτες τους τα κινεζικά αεροπλάνα. Οι φωτογραφίες αυτές που ήδη έχουν κατηγορηθεί από ένα μεγάλο κομμάτι των χρηστών του διαδικτύου ως εκφοβιστικές απέναντι στις αεροσυνοδούς που φαίνονται να κοιμούνται στις θήκες των χειραποσκευών , ενώ από ένα άλλο ως ιδιαίτερα ανησυχητικές για την ασφάλεια των πτήσεων έχουν διασπαρεί ιδιαίτερα μέσα από την εφαρμογή WeChat κι έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλείς. Πάντως η διεύθυνση της κινεζικής αεροπορικής εταιρείας cumming airlines ανακοίνωσε ότι το περιστατικό συνέβη αφού το πλήρωμα είχε ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις του κι ότι η ασφάλεια της πτήσης δεν επηρεάστηκε καθόλου αυτό. Ιδιαίτερα ενοχλημένα με τη παιδιάστικη, όπως την χαρακτηρίζουν, συμπεριφορά των συναδέλφων τους εμφανίζονται αρκετά από τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος  τα οποία τονίζουν ότι  ο υπνάκος μέσα στις θέσεις τοποθέτησης των χειραποσκευών αρχίζει πια να γίνεται μια μικρή ιεροτελεστία για πολλούς από τους συναδέλφους τους. Την ίδια ώρα όμως, που οι κουρασμένες αεροσυνοδοί συγκεντρώνουν τα πυρά στελεχών και συναδέλφων τους βλέπουν να δημιουργείται υπέρ του στο διαδίκτυο και ένα μικρό κίνημα υποστήριξης . Για κάποιους από τους χρήστες, ο κόσμος κατανοεί πόσο δύσκολες και απαιτητικές είναι πλέον οι συνθήκες εργασίας για τους ιπτάμενους και τα πληρώματα των αεροπλάνων για κάποιους άλλους αυτού του είδους οι συμπεριφορές είναι ικανές να προκαλέσουν μεγάλα προβλήματα στην ασφάλεια των πτήσεων. Όπως και να το δει κανείς το θέμα έχει γεννηθεί για να διχάσει. Ας ρίξουμε μια ματιά στο τι προοιωνίζονται οι εντάσεις και τα βίαια επεισόδια στις τάξεις της Air France. Η απαίτηση για 500 επιπλέον ώρες δουλειάς με τα ίδια χρήματα με αντάλλαγμα την παραμονή τους στην θέση εργασίας τους αποτελεί για πιλότους και αεροσυνοδούς μια σκληρή δοκιμασία αρχών και αξιών. Μα πάνω απ όλα μια δοκιμασία των αντοχών τους που θα επηρεάσει όλους όσοι χρησιμοποιούν το αεροπλάνο σε τακτική βάση. Το πρόβλημα λοιπόν της ασφάλειας των πτήσεων δεν αφορά μόνο στην παιδιάστικη συμπεριφορά κάποιων αεροσυνοδών, που προφανώς και έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τα όρια των προσωπικών τους αντοχών για να αναζητήσουν λίγη ξεκούραση μέσα σε ένα τόσο άβολο περιβάλλον, αλλά κυρίως σε ένα περιβάλλον ακραίου ανταγωνισμού και πάσης θυσίας εξοικονομήσεων που έχει στηθεί εδώ και μερικά χρόνια στον ιδιαίτερα νευραλγικό  κλάδο των αερομεταφορών.

Centre of thessaloniki-Little greek taverna


Thessaloniki-White Tower-People



Thessaloniki-White Tower


Greece-Thessaloniki-New Coast-Cruise ship




Φτου, φτου, φτου, χτύπα γλώσσα

Ακούω στην τηλεόραση προεκλογική ομιλία Τζιτζικώστα την ώρα που ένας φίλος, μου τρώει τα συκώτια να μη φύγω Γερμανία.
Λέει ο Τζίτζι: -Πάμε μπροστά. Κοιτάμε το μέλλον. Να αλλάξουμε την Ελλάδα. Να αλλάξουμε όσα μας κρατούν στο χθες.  Όλοι μαζί μπροστά. Με τη νεολαία.  Από τους πολίτες, με τους πολίτες, για τους πολίτες.
Λέει ο φίλος: -Που πας ρε Χάρη, ξανασκέψου το. Εκεί δεν ξέρεις κανέναν. Κι αν σου συμβεί κάτι; Κι αν αρρωστήσεις;

Λέω εγώ: -Τι είναι αυτά που λες ρε, γιατί να αρρωστήσω; Φτου φτου φτου... Χτύπα γλώσσα.

Καλώς εχόντων εμφραγμάτων

Λένε ότι  στην Βόρεια Αμερική ορισμένες πολιτείες, έχοντας ήδη στα χέρια τους κάποιες μελέτες που αποδεικνύουν ότι το κόστος περίθαλψης  νοσηλείας και συνταξιοδότησης που καταβάλλει σε ετήσια βάση η γενική διοίκηση και τα επιμέρους ταμεία έναντι των πολιτών, μπορεί να μειωθεί, αν γίνουν τα κατάλληλα βήματα έως και 20% μέσα σε μια δεκαετία, σχεδιάζουν εδώ και τώρα  τη δυνατότητα να υιοθετήσουν κάποιους νόμους πιο ελαστικούς απέναντι στο δικαίωμα του ανθρώπου στην ευθανασία, δικαίωμα που διεκδικούν εδώ και πολλά χρόνια αρκετές δεκάδες χιλιάδες χρονίως και βαριά πασχόντων πολιτών.

Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2015

Αστικός Μύθος (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)


Painting: Plamen Petkov




Στην Ιπποδρόμου , στη γωνιά
μια πέτρα αίμα στάζει
κόκαλα ψαχνωμένα πια
τρίζουν μες στο αγιάζι

τζάκι πνιγμένο στον αχνό
στην άκρη δύο κούνιες
μπουκλί κομμένο στον ατμό
λάδια μαβιά στις ρούγιες

στο πνεύμα της περίστασης
άλογα χλιμιντρίζουν
στα χρόνια της αντίστασης
στα πίσω τους καθίζουν

απέραντα ουράνια
δωμάτια με ζουρνάδες
πιάτο με γιαχνιστό παπί
διαλύει τους καβγάδες

κρατούσε πριν να τρελαθεί
μια κίτρινη σουπιέρα
ξάφνου γαβγίζει  ένα σκυλί
γίνεται η νύχτα μέρα

κάθισε σαν το κούτσουρο
στα δεξιά της νύφης
χλιμίντριζαν δυο άλογα
τα έχασε κι ο Σήφης

παίρνει στα χέρια το βιολί
τ άλογα τον κοιτάνε
σαν φρενιασμένα στην αυλή
τα πέταλα χτυπάνε

τα αόρατα ποδάρια τους
ρίχνουν σταμνούς μ αλάτια
και σπάνε τα αφρισμένα και
κατάχρυσα κανάτια

σβήσαν των δυο τα λογικά
μέσα στο νταβαντούρι
μα τα παιδιά πιο ανθεκτικά
μασούλαγαν κουλούρι

μέχρι τις 5 το πρωϊ
τα άλογα τριποδίσαν
και ξαφνικά με μια φωνή
στα σύννεφα γυρίσαν

βυζαντινός τα οδήγησε
πάνω από χίλια μίλια
κι άφησε κι ας μη μίλησε
ξέπνοη μια φαμίλια

FOLLOW ME ON FACEBOOK


The Eye Of the Visma (Φλόκι εναντίον Απόλλων Κρίδη)

Ένα πρωϊ χτυπάει το τηλέφωνό του και είναι στην άλλη άκρη της γραμμής μια ηλικιωμένη κυρία που τον παρακαλεί να της κάνει μία τελευταία διευθέτηση, αν ακόμα είχε τη δύναμη φυσικά να λύνει και να δένει μέσα στο δημόσιο όπως παλιά.
-Οι υπηρεσίες καθαριότητας έβαλαν ένα κάδο μπροστά στο μπαλκόνι μου, του λέει. Κάνε κάτι να απομακρυνθεί και να πάει στην απέναντι μεριά κι από μένα ότι θες. Ο Φλόκι είχε να ασχοληθεί με αυτά τα πράγματα από την αρχή της κρίσης το 2008, όταν και αποφάσισε πως είχε φτάσει πια η ώρα να αποσυρθεί από τις πελατειακές διευθετήσεις και να περιοριστεί μονάχα στα καθήκοντά του στο Δήμο Θεσσαλονίκης.
Αυτή η ηλικιωμένη κυρία, όμως, φαίνεται ότι του ξύπνησε μέσα του κάτι που δεν είχε ολοκληρωτικά κοιμηθεί. Όταν πήγε στη δουλειά ο Φλόκι έμαθε ότι ένας παλιός συνάδελφός του ο Απόλλων Κρίδης, που είχε περάσει από το ΠΑΣΟΚ, στη ΝΔ και τώρα στο ΣΥΡΙΖΑ, είχε δεχθεί ένα παρόμοιο τηλεφώνημα από μια γειτόνισσα της ηλικιωμένης κυρίας και είχε δεσμευτεί ότι ο κάδος τελικά δεν θα το κουνούσε ρούπι από εκεί που τον έβαλε τελευταία ο δήμος. Μάλιστα ο Απόλλων Κρίδης όταν έμαθε ότι ο Φλόκι δεσμεύθηκε να βοηθήσει την ηλικιωμένη κυρία τον κάλεσε σε αγώνα σε όποια ημερομηνία ήθελε έως το τέλος του μήνα όταν και θα κρίνονταν από το δημοτικό συμβούλιο η προσφυγή και των δύο γυναικών.
Ο Φλόκι αποδέχθηκε την πρόταση του Απόλλων Κρίδη και έτρεξε αμέσως να βρει τον παλιό του μέντορα τον Μίκη προκειμένου να τον προπονήσει για τον μεγάλο αγώνα.
-Είσαι χαμένος από χέρι του λέει ο Μίκη. Έχεις ελάχιστες μόνο πιθανότητες να κερδίσεις αυτή την προσφυγή. Και για να τις διεκδικήσεις μάλιστα χρειάζεται πάρα πολύ σκληρή προπόνηση γιατί έχεις μείνει πολύ πίσω από τις εξελίξεις. Μην ξεχνάς πως ο Απόλλων Κρίδης δεν βγήκε ποτέ από το δρόμο του πελατειακού συστήματος. Περνούσε από το ένα κόμμα στο άλλο με εξαιρετική ευκολία, ενώ εσύ είχες επαναπαυθεί στις παλιές σου δάφνες. Πρέπει να προπονηθείς πολύ σκληρά αν θέλεις να αποκτήσεις ξανά το βλέμμα του βίσματος, γιατί διαφορετικά θα σε συντρίψει μέσα στο διοικητικό συμβούλιο.
Αποφασισμένος το επόμενο πρωϊ ο Φλόκι ξύπνησε από τις 5 τα χαράματα κι αφού ήπιε πέντε κρόκους αυγού όρμησε στο δρόμο για τρέξιμο.


Risin' up, back on the street
Did my time, took my chances
Went the distance
Now I'm back on my feet
Just a man and his will to survive
It's the eye of the visma
It's the thrill of the fight
Risin' up to the challenge
Of our rival
And the last known survivor
Stalks his prey in the night
And he's watching us all with the
Eye of the visma








–Γεια σου Φλόκι τον χαιρετούσαν στον δρόμο οι οδοκαθαριστές που τον έβλεπαν και δεν ξεχνούσαν ότι κάποτε τους είχε βολέψει κι αυτούς στο δημόσιο. Γεια σου ρε Φλόκι του φώναξε και ο οδηγός της σκουπιδιάρας. Είμαστε όλοι μαζί σου. Μετά περνάει κάτω από το σπίτι ενός ιερέα και ζητάει την ευλογία του. –Με την ευλογία του θεού Φλόκι θα κερδίσεις αυτό τον τίμιο αγώνα. Μετά το πρόγραμμα προπόνησης περιλάμβανε επαφές μέσω Facebook, γλειψίματα ανωτέρων, διοργάνωση μιας δεξίωσης στο σπίτι του, όπου κατάφερε μέσω παλιών γνωστών να καλέσει μέχρι και υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ και δανεισμό του σπιτιού του σε ανώτερα στελέχη του δήμου για να κουβαλήσουν εκεί τις γκόμενές τους. Αλλά και ο Απόλλων Κρίδης, την ίδια ώρα δούλευε πολλή σκληρά για τη νίκη γιατί δεν ήθελε να χάσει την πρωτοκαθεδρία του από τον Φλόκι.
Η μεγάλη μάχη τελικά πραγματοποιήθηκε μεταξύ των δύο ένα μήνα αργότερα και ήταν μια πραγματική τιτανομαχία. Φλόκι και Απόλλων Κρίδης μετά από απανωτά χτυπήματα πέσανε και οι δυο στο έδαφος και λίγο έλειψε να κατηγορηθούν και ως επίορκοι και να απομακρυνθούν από το δημόσιο, επειδή είχαν ξεπεράσει τα εσκαμμένα. Μπροστά στο ενδεχόμενο αυτό ο Απόλλων Κρίδης πρότεινε ισοπαλία και ο Φλόκι την αποδέχτηκε. Τελικά ο κάδος δεν τοποθετήθηκε ούτε μπροστά στο σπίτι της μιας κυρίας, αλλά ούτε και της άλλης. Βρέθηκε γι αυτόν πρόσφορη θέση μπροστά σε ένα μισοερειπωμένο σπίτι λιγάκι πιο πέρα και όλοι στο τέλος ήταν ευχαριστημένοι.


FOLLOW ME ON FACEBOOK


Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2015

Στον Άνκους Ντίτον το βραβείο Νόμπελ Οικονομίας 2015

Όπως ανακοίνωσε σήμερα η Σουηδική Βασιλική Ακαδημία των Επιστημών, ο Βρετανός Οικονομολόγος Άνγκους Ντίτον 69 ετών τιμήθηκε με το βραβείο Νόμπελ Οικονομίας 2015 για "την ανάλυσή του για την κατανάλωση, τη φτώχεια και την ευημερία". Όπως ανέφερε η Σουηδική Ακαδημία ανακοινώνοντας το βραβείο που συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 8 εκ. σουηδικών κορωνών (978.000 δολαρίων) "για να σχεδιάσουμε μια οικονομική πολιτική που να προωθεί τηn ευημερία και να μειώνει τη φτώχεια πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε τις προσωπικές επιλογές κατανάλωσης. Ο Άνκους Ντίτον συνέβαλε σ αυτό περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο".

Ο Άνκους Ντίτον θα παραλάβει το βραβείο του σε τελετή που θα πραγματοποιηθεί στη Στοκχόλμη στις 10 Δεκεμβρίου.

Σάββατο, 10 Οκτωβρίου 2015

Είμαι σε έξαψη, αλήθειες μη γυρεύεις

Painting: Between Black love



Από τη μύτη δεν το σέρνουνε το ζώο
κι ούτε τον ήρωα ξυπνούν απ το ηρώο
είναι μαλώτρα και μπαμπέσα η αλήθεια
και είναι ψέμα πως γεννιέται μες στα στήθια

ψεύτης δε γίνεσαι, γεννιέσαι απ του διαβόλου
για να κρατάς τη λογική του κόσμου όλου
αν δεν τον κάνεις σαν τα μούτρα σου τον άλλο
θα παριστάνει μιας αλήθειας τον μεγάλο

αν λέει πάντα κάποιος φίλε την αλήθεια
όταν γεράσεις κι ασχημύνεις θα ρθουν φίδια
θα ψάχνεις συντροφιά σε ψεύτες, τσαρλατάνους
σε τετραπέρατους και σε κρυφο-ρουφιάνους

λίγο ρυζόγαλο χωρίς ρύζι και γάλα
είν η αλήθεια και τα λόγια τα μεγάλα
δε θα υπήρχε κόσμος ούτε και ειρήνη
μόνο μ αλήθεια τίποτα δε θα χε μείνει

αλήθεια είναι να του πεις φάτσα του άλλου
πως είναι επαίτης ενός Βέλγου κι ενός Γάλλου
πως είναι άσχημος κι αν είχε ευκαιρία
επί πτωμάτων θα πατούσε πριν πεις τρία

ξαναβλεπόμαστε κορίτσι μου το βράδυ
είσαι για σφύριγμα σου λέω και για χάδι
κι όταν σου λέω ψέματα να με πιστεύεις
είμαι σε έξαψη, αλήθειες μη γυρεύεις