Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Παντελώς άγνωστοι, διάσημοι

-Χάρη, μου λέει, δε θέλω με καμιά δύναμη να σε πικράνω αλλά στην ελληνική μπλογκόσφαιρα είσαι ακόμα στο σημείο μηδέν. Ένας νάνος δηλαδή. Ένα τίποτα. Και σου το λέω αυτό εγώ, ο παλιός σου φίλος , ο Μεμάς,για να μη σου το πει κανένας ξένος και σε απογοητεύσει.

-Γιατί ρε Μεμά του λέω, γιατί; Τόση δουλειά έχω ρίξει σε αυτό εδώ το μπλοκ. Τα δαχτυλάκια μου εμένα ξέρεις πως πονάνε ρε Μεμά όταν αλλάζει ο καιρός; Εγώ ρε Μεμά, όταν ξεροσταλιάζω έξω από κανένα ζαχαροπλαστείο και βλέπω  τις πάστες και βλέπω τα μελομακάρονα και βλέπω τα κρουασάν και βλέπω τα προφιτερόλ, ξέρεις τι υπομονή κάνω για να μην ορμίσω μέσα και να διατηρήσω αυτό εδώ  το μπλογκ;

-Τι να σου πω ρε Χάρη μου λέει. Είσαι πολύ λάδι, ρε αγόρι μου, αλλά από τηγανίτα τίποτα.
-Γιατί με μειώνεις έτσι ρε Μεμά ;του λέω. Στράφι δηλαδή έχει πάει όλος αυτός ο κόπος;
-Ε, βέβαια στράφι. Αφού δε με ακούς όταν μιλάω. Δε σου είπα προ ημερών  να στείλεις μαζικά λινγκς  σε όλα τα μεγάλα siteς; Γιατί δεν το έκανες; Γιατί δεν διδάχτηκες δηλαδή τίποτα από το παράδειγμα του μεγάλου Ιωσήφ Περιστερίδη. Τον ξέρεις τον Περιστερίδη, έτσι;

-Όχι …δεν τον ξέρω ρε Μεμά, είναι κανένας αξιόλογος μπλόγκερ;

-Εσύ τι λες; Πως θα έκλεβε κάποιος υλικό από τον αξεπέραστο Αλέξανδρο Τουμάση και θα ήταν κανένας τυχαίος;

-Ούτε τον Τουμάση δεν ξέρω ρε Μεμά, πειράζει;
-Να είδες  τι κάνεις; Δεν ξέρεις το Τοτέμ της ελληνικής μπλογκόσφαιρας και θέλεις να κάνεις και δουλειά μετά. Για να σε ενημερώσω λοιπόν, ο μεγάλος Αλέξανδρος Τουμάσης είναι αυτός που κλέβει υλικό από τον αδιαμφισβήτητο Σεραφίμ Περιστερίτσα, που του είχε κάνει αφιέρωμα ο αντιμνημονιακός Αλκιβιάδης Πεσκανδρίτσας, ανταποδίδοντας παλιότερη συνέντευξη που του είχε κάνει ο Σεραφείμ. Ο Πεσκανδρίτσας λοιπόν ξεκίνησε με τον ιδιοφυή μπλόγκερ Ακτιβίδη Σωτήρη, αλλά γρήγορα τα έσπασαν και ακολούθησαν αυτόνομες διαδρομές.

-Κι εγώ που βρίσκομαι σε όλα αυτά ρε Μεμά, του λέω. Πουθενά;
-Εσύ Χάρη μου λέει είσαι ακόμα στο επιπέδου του Αθανάσιου Πικροχολίδη, ο οποίος κλέβει υλικό από τον ανεπανάληπτο Αρτέμιο Καινοτομίδη που ήταν ο πρώτος Έλληνας μπλογκερ που έκλεψε υλικό απευθείας από το BBC αντί για το Αθηναϊκό πρακτορείο.
Κάτι που είχε προσπαθήσει φυσικά να κάνει πρώτη η δημοφιλής Ευγενία Πλέμπα που πήρε συνέντευξη από τον Αλέξανδρο Τουμάση, ο οποίος όταν χώρισε από την διεισδυτική Αμαλία Τσιμπλού έκανε ένα αφιέρωμα στον σφαιρικό Κωνσταντίνο Εγωκεντρίδη που έκλεβε συνήθως υλικό από τον τιτάνιο μπλόγκερ Αναστάσιο Ελλοχίμ , το νικητή του τρίτου πανελλήνιου διαγωνισμού με τίτλο «είμαι διάσημος για σένα γίνε διάσημος για μένα».

-Μάλιστα. Μου κανες την καρδιά περιβόλι, ρε Μεμά του λέω. Ένα τίποτα είμαι λοιπόν; Ένα μηδενικό;
-Κοίταξε μου λέει, δε χρειάζεται να σε παίρνει από κάτω. Άλλωστε από το μηδέν δεν ξεκίνησαν και οι Σκορδοπιστίδης, Αφρολέξιος και Μπεζαχτίδης; Και να που φτάσαν σήμερα.

-Δε τους ξέρω ρε Μεμά, του λέω, ούτε αυτούς. Τι να πω. Συγγνώμη. Είμαι ανεπίδεκτος.
-Ε μα εσύ πια δεν τρώγεσαι, μου λέει. Δεν ξέρεις ούτε τον αξεπέραστο Σκυφτάκη, που κλέβει υλικό από τον μεγαλόθυμο Πεφτανδρέα που είχε κάνει αφιέρωμα στον υπέρλαμπρο Φιστρούκο, ο οποίος είχε πάρει συνέντευξη από τον απροσάρμοστο Μελανάκη τον πρώτο ξάδελφο του αρχοντικού Αλιάγα;

-Α, τον Αλιάγα, τον ξέρω, λέω εγώ. Το Νίκο Αλιάγα, τον Έλληνα δημοσιογράφο που ζει και εργάζεται στο Παρίσι ε;


-Ποιος τον χέζει ρε αυτόν; , μου λέει. Εγώ σου μιλάω για τον άλλο τον Αλιάγα. Τον κανονικό. Τον Στυλιανό Αλιάγα, αυτόν που έκλεψε πρώτος υλικό από τη πολυεπίπεδη Σμαρούλα Πεφτοφρύδη η οποία έκλεβε υλικό για τρία ολόκληρα χρόνια, από την εξωπραγματική Αναστασία Κολυμπράκη, την πρώτη γυναίκα που κατάφερε να πάρει συνέντευξη από την Επιτυχία Ξεροσταλίδου, που είχε κάνει το πρώτο αφιέρωμα, αν θυμάσαι, που είχε γίνει ποτέ στον διορατικό αναλυτή Μένιο Ανθρακέα. Τον αδελφό του Καστρογιάννη του Περικλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου