Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Σε θυμάμαι θα πει πως σε ξέχασα

Painting: Elizabeth Chapman


Σε θυμάμαι, θα πει πως σε ξέχασα
πως δε σ έχω απόψε εδώ
σε θυμάμαι θα πει πως σε έχασα
και δεν έκανα κάτι γι αυτό


έχει  μια ηδονή η ανάμνηση
ένα άγγιγμα αυταρχικό
σαν μια κανονισμένη συνάντηση
που δεν πήγε κανείς από τους δυο

Τι θα πει θυμάμαι; Θα σου πω εγώ
λυγίζω σαν κλαδί θα πει θυμάμαι
Και αυτό που ήμουνα αναπολώ
γιατί έτσι δεν αντέχω άλλο νάμαι

τί θα πει θυμάσαι; Θα σου πω εγώ
θα πει ότι απουσίες αναφέρεις
Και πως ζωντανεύεις καθετί νεκρό
γιατί είμαι ζωντανός και υποφέρεις

Με θυμάσαι θα πει πως με ξέχασες
πως το σήμερα δε σ αφορά
κι όλο εκείνον θυμάσαι που έχασες
για να μην τον ζητήσεις ξανά

με φοβίζει εκείνος που άφησες
και μαζί του πώς να συγκριθώ
δεν του είπες ότι τον αγάπησες
με φοβίζει γιατί είμαι εγώ

Τι θα πει θυμάμαι; Θα σου πω εγώ
Λυγίζω σαν κλαδί θα πει θυμάμαι
Και αυτό που ήμουνα αναπολώ
Γιατί έτσι δεν αντέχω άλλο νάμαι

τί θα πει θυμάσαι; Θα σου πω εγώ
θα πει ότι απουσίες αναφέρεις
Και πως ζωντανεύεις καθετί νεκρό
γιατί είμαι ζωντανός και υποφέρεις



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου