Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Μπουμπένκο: "Δεν μένω με Παντελή στην προεδρία"


Συνέντευξη εφ όλης της ύλης, κατά την οποία παραδέχτηκε με θάρρος ότι δεν θα παραμείνει στην τεχνική ηγεσία του Ηρακλή με πρόεδρο τον Ανδρέα Παντελή παραχώρησε ο Γιόζεφ Μπουμπένκο.

«Με μεγάλη μου έκπληξη διάβασα κάποια δημοσιεύματα, τα οποία ανέφεραν ότι στις συνομιλίες μου με τον Ανδρέα Παντελή υπάρχει διαφορά στο οικονομικό», ανέφερε αρχικά.

Και συνέχισε: «μάλιστα αναφέρθηκαν και νούμερα. Εγώ ξέρω ότι στο οικονομικό πρόβλημα δεν υπάρχει. Με όποια ομάδα έχω συνεργαστεί μέχρι σήμερα, σε πέντε λεπτά τα βρήκαμε. Άλλα προβλήματα υπάρχουν στη σχέση μου με τον Ανδρέα Παντελή. Το ότι ανέλαβα τον Ηρακλή και έκανα αυτό που έκανα, δεν σήμαινε αυτόματα ότι θα ζητούσα και συμβόλαιο για τον επόμενο χρόνο.

Πριν από έξι εβδομάδες ο Παντελή με φώναξε και μου είπε ότι ο Ηρακλής έχει όλη την διάθεση να συνεργαστεί μαζί μου. Έξι βδομάδες πέρασαν κι ακόμη περιμένω, ενώ από τότε όποτε συναντιόμαστε το μόνο που μου λέει είναι: "Όλα καλά, εντάξει, μπράβο". Αυτή είναι η επικοινωνία μας για το νέο συμβόλαιο. Ήδη έχω πειστεί και είμαι σίγουρος ότι δεν με θέλει στον πάγκο κι αυτό το καταλαβαίνει ο κόσμος. Βρίσκει αφορμές για να μην συνεργαστεί μαζί μου. Για μένα -επαναλαμβάνω- το οικονομικό δεν είναι πρώτο θέμα. Πρώτο θέμα είναι η οργάνωση προκειμένου να αποκτήσει η ομάδα σταθερότητα, η ανεύρεση παικτών για την συμπλήρωση του ρόστερ, η στελέχωση του τεχνικού τιμ και φυσικά η ύπαρξη εσωτερικού κανονισμού, ο οποίος θα είναι αποδεκτός και θα εφαρμόζεται από όλους.

Από την διοίκηση, το τεχνικό τιμ και τους ποδοσφαιριστές. Για αυτά τα θέματα όμως, ο Ανδρέας Παντελή, δεν είχε όρεξη να μιλήσει. Αντιθέτως, πίσω από την πλάτη μου μιλάει για παίκτες και κανονίζει τα θέματα της προετοιμασίας. Δεν με πειράζει αυτό. Ας αναλάβει κι ας κάνει ότι θέλει. Απλά αυτό που ήθελα ήταν να μου πει την αλήθεια. Να μου πει: "Δεν σε θέλω για προπονητή". Δεν μπορεί άλλα να εννοείς κι άλλα να κάνεις. Από τότε που ήρθε δεν έφερε τίποτα θετικό. Μόνο έλλειψη εμπιστοσύνης. Και εγώ ένα ξέρω σίγουρα. Ότι με αυτόν τον άνθρωπο στην προεδρία, δεν θα συνεργαστώ ποτέ!

Πολλές φορές δεν μου είπε την αλήθεια. Και εγώ δεν μπορώ να συνεργαστώ με έναν άνθρωπο που δεν πιστεύω. Άλλο θα σου πει κι άλλο θα κάνει. Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να του έχω εμπιστοσύνη, γι' αυτό και η συνεργασία μας δεν θα είχε καμία τύχη. Μου ζήτησε να μιλήσουμε μετά το τέλος της σεζόν και το έκανα, γιατί δεν είμαι άνθρωπος που δημιουργεί προβλήματα. Όταν όμως κάποιος δεν παίζει καθαρό παιχνίδι, αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολύ. Πρέπει και εγώ να ξέρω που βρίσκομαι, αλλά και η ομάδα.

Είπαμε θα μιλήσουμε μετά το παιχνίδι με την Ξάνθη. Αλλά μετά μάθαμε ότι από τη μια μιλά με παίκτες, προπονητές και από την άλλη έβγαλε νούμερα στη δημοσιότητα. Όταν δεν με έχεις στα πλάνα σου, δεν μπορείς να λες ότι ζητάω πολλά. Μπορούμε να πούμε "ευχαριστώ" ο ένας στον άλλο για την συνεργασία και να αποχαιρετιστούμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου