Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Ωρέ που πάμε ρε, που πάμε!!!




Αυτό το μνημόνιο δεν εφαρμόζεται με τίποτα, μού λέει ένας γνωστός μου στο γυμναστήριο.
-Γιατί το λες αυτό του λέω!. Αφού έχει και μερικά σωστά μέτρα που θα έπρεπε να  τα πάρουμε έτσι κι αλλιώς.
-Είναι πολύ δύσκολο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, μου λέει, δεν βγαίνει με τίποτα.
-Τουλάχιστον, ας προσπαθήσουμε να υλοποιήσουμε κάποια σκέλη αυτού του ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, αντιτείνω εγώ.

Αυτός επειδή δεν με βρίσκει αρκούντως αντιμνημονιακό αλλάζει ακαριαία το θέμα.
-Πω πω!! μου λέει, λίγο πριν ανέβει στον διάδρομο. –Σήμερα, βαριέμαι τρομερά!!.

-Τι έχεις να κάνεις ; τον ρωτάω
-30 λεπτά τρέξιμο στο διάδρομο, 500 κοιλιακούς, 450 ραχιαίους, 470 κάμψεις. 120 έλξεις στο μονόζυγο, 200 βυθίσεις, 15 λεπτά σκοινάκι,  8 σετ στήθος, 8 σετ πλάτη, 4 σετ πόδια, 45 λεπτά αερόμπικ και στο τέλος, άλλα 30 λεπτά τρέξιμο.
-Ε, ωραία του λέω εγώ. Αν βαριέσαι, μην το κάνεις. Πάνε σπίτι σου να ξεκουραστείς
-Τι;;;μου λέει. Και να μην βγάλω το ΠΡΟ ΓΡΑΜΜΑ;