Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Η τριλογία των ονείρων Νο1: Ο από μηχανής συνθέτης


Τις προάλλες είδα ένα όνειρο πολύ παράξενο και οφείλω να ομολογήσω ότι για να το αναλύσω περισσότερο και να το κατανοήσω χρειάστηκα τη βοήθεια ενός φίλου μου, ειδικού στα όνειρα με σπουδές και εμπειρία.
Στο όνειρό μου λοιπόν είδα ότι συναντήθηκα με διαφορά μόλις λίγων λεπτών με δυο συμμαθητές μου από το δημοτικό κι ότι και οι δύο μου έδωσαν προσκλήσεις για  να τους δω να αγωνίζονται το επόμενο Σαββατοκύριακο, τον ένα κόντρα στην Μπαρτσελόνα και τον άλλο κόντρα στη Μίλαν. Ήταν και οι δύο διάσημοι ποδοσφαιριστές και ένιωσαν έκπληξη που δεν τους γνώριζα παρότι ασχολούμουν όπως έλεγα με το ποδόσφαιρο. Η αλήθεια είναι ότι το μόνο που θυμόμουν εγώ ήταν ότι με κριτήριο  τις ποδοσφαιρικές τους ικανότητες , στα χρόνια του δημοτικού υπολείπονταν  εμφανώς από τους υπόλοιπους.
Μάλιστα, στο τέλος του ονείρου εμφανίζεται ο Μίκης Θεοδωράκης για να με πείσει να πάω να τους παρακολουθήσω γιατί θα ήταν ντροπή αν δεν πήγαινα και θα έβγαζα μια λάθος εικόνα.
-Κοίταξε, μου λέει ο γνωστός μου ψυχαναλυτής. Ο πρώτος φίλος συμβολίζει την ανάγκη σου να παραδεχθείς τις λάθος κρίσεις που έχεις κάνει κατά καιρούς για κάποιους ανθρώπους που τελικά ανέτρεψαν τα εις βάρος τους προγνωστικά . Ο δεύτερος φίλος συμβολίζει την ανάγκη σου να πιστέψεις συνολικά στους ανθρώπους και στην δυνατότητα που διαθέτουν να βελτιώνονται και να εξελίσσονται μέσα στο χρόνο.
-Και ο Μίκης; λέω εγώ, τι συμβολίζει;
-Α, ο Μίκης μη σε απασχολεί καθόλου μού λέει. Απλώς έκανε ένα ψυχολογικό guest.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου