Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Το δις εξαμαρτείν ουκ blogger σοφού (ΕΥΘΥΜΟΓΡΑΦΗΜΑ)

Ευθυμογράφημα. -Χάρη, εδώ είσαι; μου λέει. Συγχαρητήρια ρε φίλε, έμαθα ότι το blog σου σκίζει πλέον. Είναι αλήθεια;
-Εντάξει μη τα παραλέμε, δυο τρεις χιλιάδες επισκέπτες την ημέρα  έχω, λέω εγώ
-Αστειεύεσαι, μου λέει. Μπράβο ρε φίλε, πολύ χαίρομαι. Άρχισαν οι κόποι σου να ανταμείβονται.
-Ευχαριστώ, λέω εγώ. Ευχαριστώ πολύ.
-Πρόσεξε όμως μην την πατήσεις όπως την άλλη φόρα, που άρχισε να μπαίνει ξανά πολύς κόσμος κι εσύ βιάστηκες να αρχίσεις να κάνεις  όνειρα για το μέλλον σου ως εκατομμυριούχος, χα χα χα, κάνει αυτός
-Όχι ρε συ, λέω εγώ.. Το δις εξαμαρτείν ουκ blogger σοφού.
-Μπράβο, μου λέει, έτσι θέλω να σε βλέπω. Προσγειωμένο στην πραγματικότητα, λέει
-Ε, παιδιά είμαστε τώρα, λέω.
-Μήπως σε ενοχλώ Χάρη, να φύγω;  Βλέπω πως κάτι γράφεις εκεί.
-‘Όχι κάθισε δε με ενοχλείς καθόλου, κάτι σημειώσεις κρατάω.
-Τι σημειώσεις; για κανένα καινούργιο άρθρο σου; λέει
-Μπα όχι, λέω εγώ. Ένα απλό προσχέδιο κάνω για το πρώτο Masterclass που θα μου ζητήσουν να παραδώσω. Να μη τρέχω την τελευταία στιγμή...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου